Kuinka monella täällä napsussa on Kesämökki tai jokin kesän vietto paikka? Meillä ei ole asumme omakotitalossa jossa on suuri piha

Avainsanat: omistatteko kesämökin tai jonku muun missä vietää kesä iltoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 15:48

meillä on tuossa pihasa lammenrannalla sellainen saunamökki jossa on takkatupa ja sauna sekä ylhäällä makuutilat..siellä joskus vietetään mökkipäivää...tästa talostakin piti tulla mökki, mutta kun ostimme tämän kesken rakentamisen niin teimme tästä lupien kanssa ympärivuotisen asumuksen...joten asutaan jo mökki paikalla....ja tosiaan tuohon mökiin ei ole kuin muutamakymmentä metriä matkaa...

Kysyjän kommentti

KIITOS TÄSTÄ HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA KAVERI. ei meilläkään ole mökkiä. vaan tämä omkotitalo ja isopiha. ja yksi vanhamaatila jonka mieheni on perinnöksi saanut kun itse hän on 4 lapsisesta perheestä on jaettu kaikkien näiden lasten ksesken siellä saa kesällä aikaa viettää kuka haluaa. meillä se on jäänyt vähäiseksi kun on tämä omatalo tässä on tarpeeksi hoitamista meille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 15:43

meillä on mökki.. ja mekin asutaan omakotitalossa ja on suuri piha

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:44

Vuosittainen mahdollisuus viidentoista päivän mökkeilyyn Ahvenanmaalla riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:48

Meillä on suvun yhteinen kesäpaikka, siellä on 3 pientä hirsimökkiä, meitä on 3 sisarusta.Ei siellä enää käy kuin sisareni ja nuorisomme joskus kalastamassa ja juhlimassa, velivainajani lapsista en tiedä alkavatko he käymään, meillä on omakotitalo ja kun tämänkin jaksaisi hoitaa niin hyvä on, ja se kesäpaikka on saaressa ja en halua enää keikkuvassa pienessä veneessä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2009 - 15:57

Saaressa on kesällä käytettävä kesämökki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:06

On kesämökki n. kymmenen kilometrin päässä, melkein meren rannalla.

Voi olispa jo kesä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:06

Parikin mökkiä tuossa järven rannalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:13

omakotitalo,ei tarvitse mökkiä,takkahuone sisustettu,kesämökiksi,se on 30 neliötä.riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:24

Meillä on pieni mökkerö tuolla vielä pohjoisempana.Sinne on ihana mennä kesällä luonnon helmaan ja liplattavan veden ääreen rentoutumaan.Kuunnella vaan tuulen huminaa ja lintujen laulua.Syksyisin sieltä löytyvät niin puolukat kuin muhkeat tatit ja rouskutkin=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:51

Meillä on mökki tuossa Kemijoen tuntumassa, jokitörmällä. Mukava kun voi siellä pihahommia touhuta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 17:01

Kesämökki 75. km:n päässä kahden kirkasvetisen pikkujärven välisellä kapealla kannaksella keskellä ei mitään. Moottoriveneily kielletty poislukien sähkömoottori. Harju pohjois/etelä-suunnassa joten ammu- ja ilta-aurinko paistaa jos on paistaakseen. Siellä ei kiireestä ole tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 17:02

Ei ole mökkiä, ei miestä, ei autoa, joten en sinne mökille pääsisi, vaikka sellaisen omistaisinkin. Minun mökkini olkoon parveke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 18:19

Mökinvirkaa ajoi pitkään vene, missä sen nyt sitten sattuikaan ankkuroimaan. Nykyään olen mökkeilyn suhteen irtolainen, loisin missä millonkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:11

noup kesäpaikkaa.. mutta kotimme on kuin kesäpaikka, jos haluan mökin, se tulee olemaan keskellä kaupunkia:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:32

Einole tarvetta mökkiin,kun on iso omakoti-talo. Nurmikon-leikkausta 3h kerralla menee aikaa,ja kasvimaan-hoito..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:38

Ei meilläkään mökkiä, mutta neljän kilometrin kinttupolun päässä on turvekammi pikku lammen rannalla, lähellä hillajänkää (= lakkasuo)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:28

Ei ole enää mökkiä,joskus oli ja olipa kalliita vuorokausia matkoineen.Loisin minäkin,jos huvittaa lähteä kotinurkista pois tai raatsii olla kotoa muuten vaan pois.Ja mulla "mökkipaikka" pihan terassilla (hankittavan)aurinkovarjonalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:46

Kesäpaikka on ja onneksi 50 kilometrin päässä, joten pääsee kivasti aina viikonloppuisinkin heti kun lumet sulavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:16

Mökkiä ei ole,mutta sen korvaa isohko puutarha,joka on osin lasitettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.04.2009 - 12:33

Mökkiä ei enää nykyään ole. Haluaisin kovasti mutta rahatilanne panee vastaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 12:58

Oli mökki ja myytiin pois.
Nyt voi vuokrata mistä milloinkin, ei rasitteita ympäristön laitossa eikä siivouksessa. Kesällä voi olla vaikka teltassa, jos sille päälle sattuu. Tai kutsua itsensä jonkun mökille vaivoiksi .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:56

Ei ole tarvetta kesämökille, koska asumme järven rannalla isolla tontilla.
Ja rantaan on rakenteilla tilava rantasauna, jossa saunakammari pikku, pikku
keittiönurkkauksella.
Tulee olemaan mukava paikka majoittaa kesävieraita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:29

Meillä on läpi vuoden käytössä oleva talo sopivan matkan päässä kaupunkiasunnosta. Synnyinseudulleni olen rakennuttanut tilani maille, ihan lähelle merta, hirsimökin joka kylläkin on useimmiten vuokrattuna erään yrityksen kautta, toki sitäkin voimme käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 00:08

mökitön maankiertäjä olen ollut jo pitkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 01:35

Voi, että olen iloinen ettei meillä ole kesämökkiä vaivoinamme.