Matkakuumetta potevalle voisi ehdottaa mukavaa lomanviettopaikkaa! Äkkilähdöllä ollaan ajateltu reissuun päästä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 15:20

Ei muuta kuin kanarialle vaan ,nyt on myöskinb mukavan lämmintä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 15:26

oon samaa mieltä sulkiksen kanssa.. teneriffalle, lanzarotelle.. turkissakin ois lämmintä jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:31

miten ois kreikka....sinne nyt tekis minun mieli taas tälläkin kertaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:20

Kreikan saaristossa on mukavia lomanviettopaikkoja. Sää nyt parhaimmillan, ei vielä liian kuumaa. Luonto vehreimmillään kukkivassa keväässä. Kos, Samos, Kreeta, onhan niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 19:03

Tähän aikaan kanaria on aivan ehdoton ykkönen.
Rauhallista jos haluatte niin Fuerteventura, siistiä ja kaunista rakennettua niin Lanzarote, Aurinkoa ja menoa niin Teneriffa Americas. Joku tykkää myös Gran Canariaksesta, mutta sitä itse en suosittelisi ainakaan alkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:35

Kaupunkiloma ja kevät, siinä oiva yhdistelmä. Kohteeksi Ikuinen kaupunki Rooma. Kaupunki täynnä historiaa ja nähtävyyksiä, hyviä ruokapaikkoja sekä loistavia shoppailumahdollisuuksia.

Kevät on hyvä aika tutustua Italian pääkaupunkiin. Suosittelen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:19

Kanarian saarille vaan.On lämpöä ja pärjää hyvin,vaikka ei olisi kielitaitoa.
Itse lähtisin Pariisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 00:06

Kroatia ei ehkä ole vielä ihan ykköspaikkojen joukossa, mutta ilman muuta käymisen arvoinen paikka (esim. Dubrovnik) katseleppa jos löytyisi edullisia tarjouksia