Nyt kysyn napsulaiset millainen on ilma ulkona teillä päin? Meillä täällä jämsänkoskella sataa lunta ja on myrskyinen sää.

Avainsanat: minkä lainen ilma on ulkona tänään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 14:56

Helsinki-Kaisaniemi

Tuorein säähavainto: 17.4.2009 14:40 Suomen aikaa
Lämpötila 6,5 °C; kosteus 49 %; kastepiste -3,3 °C; länsituulta 5 m/s; puuska 8 m/s; paine 1007,2 hPa; tunnin sadekertymä 0,0 mm (14:00); 12 tunnin sadekertymä 0,0 mm (9:00); melkein pilvistä (7/8); näkyvyys yli 20 km.

Lähteet:
www.fmi.fi/saa/paikalli.html...e=Helsinki

Kysyjän kommentti

KIITOS HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA. kyllä se kesä keikkuen tulevi. ei hätää ole. kyllä se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 13:02

Helsinki +4, pilvistä mutta poutaa, kadut kuivana, näin varmaan etelä ja lounais rannikkokaistalla. Krookuksia näkyy jo paikoin nousseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 13:17

Täällä itärajan tuntumassa satoi äsken lunta, mutta loppui just äsken. Pari astetta taitaa olla lämmintä, ja pilvistä niin kuin on tavaksi jo tullut. Kaikkiaankin ankea sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:23

Espoo +7 astetta, pilvipoutaa, hiukan alkaa rakoilla. Pihalla jo leskenlehtiä sekä talven hiekoituksen jäljiltä paljon rakeista hiekkaa. Kulkeutuu ikävästi sisälle, kunpa kaupunki pesisi katuja. Kauniainen on jo kiitettävästi aloittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:24

aurinko paistaa pilventakaa ja + 5 astet..tuule jonkin verran ja on kylmä täällä peimarin suunnalla , nyt vain ihmettelen , et onkos taantuma vienyt kevään ja pahemmas tapaukses viel veis kesänkin ..huih..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:41

pilvessä, kylmä tuuli, varmaan joku pari astetta lämmintä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:54

Kovasti kylmä tuuli on ,kirkasta on ja välillä on aurinko pilkahtanut, ei mikään hyvä ulkoilu keli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 14:01

Gran Canaria ,Puerto Rico Aurinkoista ja lämmintä on varjossa +24
Juuri sopiva keli ja illalla sitten tulee pikkuisen viileempää, muttei paljoa ,yö on siinä +20

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2009 - 14:12

5 -tien varrella kahden savon rajalla pyryttää, tuulee ja pari astetta plussan puolella. Lunta paikoin vielä 20 - 30 cm. Että vappua odotellaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 14:16

Täällä pohjoisessa tuli aamupäivällä lunta ja nyt paistaa aurinko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 14:31

Jämsä = +0 astetta lämmintä, lunta sataa, osittain pilvetön taivas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:01

Täällä Etelä-Pohjanmaalla kylmää,pilvistä ja tuulista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:10

Hiphei! Keminmaassa paistaa aurinko, tosin vaihtelevalla menestyksellä, tuulee kovasti. Lämpö on +2.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:12

Lumikuuroja vähänväliä, lämpötila nollan tienoolla, raaka tuuli, märkää eli tosi kurja kevätsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:17

Aamulla oli hieman pakkasta, mutta juuri nyt sataa lunta +4.2 asteessa.

Alapuolella näkymä ikkunasta tänään 17.04.2009 kello 15:15.
www.aijaa.com/v.php?i=4037431.jpg
Lunta on paikoin vielä kymmeniä senttejä ja lisää tulee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:09

Aamulla masensi vähän kun satoi räntää, nyt on selkeämpää ja ellen ihan väärin ikkunasta näe niin meinaapa tuo aurinkokin vähän paistella.

Jospa se kevät sieltä tulisi, vai joko se tuli?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:06

lunta roimii välillä...;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:39

Aamulla oli pientä pakkasta. Päivällä +4 kylmä viima luntakin tuli hetken. Sinivuokot kukkivat pihalla ei ne pienestä säikähdä. 6 narsissiamppelia pihalla + kaivonkannen päällä myös narsisseja,eivät tunnu pelkäävän pientä pakkasta....Että ulkona jo kukkaloistoa...................

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:26

Aurinko paistaa,mutta tuuli on kova.