Mitä mieltä olette lasten ja nuorten hyväksi käytöstä netissä? minusta se on sairasta touhua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 13:19

Sairasta touhuahan tuo on, mutta sairas on Suomen lakikin. Kaikki pedot saa mellastaa netissä miten haluavat, eikä kukaan tee mitään asialle.

Kysyjän kommentti

KIITOS SULLE HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA. Väkivaltaa minä en kyllä hyväksy olis se sit millaista hyvänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.04.2009 - 12:44

Ne jotka sitä tekevät ovat tunnevammaisia ihmisiä jotka pitäisi eliminoida!
Kovaa tekstiä, mutta eihän niille muuten mitään voi. Jos yksi saadaan kiinni ja linnaan, kaksi tulee uutta tilalle. Oikeasti niin ankarat rangaistukset että tuntevat nahoissaan. Heti jos on syytä epäillä tai pienestäkin poikkeavasta käytöksestä otettava kiinni.
Saanhan sitä minäkin uhota, Suomen laki on niin lepsu tässäkin tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:26

Autoihin on keksitty alkolukko, mikähän voisi olla vastaava netin käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:29

se on kyllä pimee joka viitti lapsia hyväksi käyttää , tosi sairas, mutta miten sen pystyis estämään..ei muuta kuin poliisille ilmi tuollaiset sonta tyypit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:35

Toussakaan asiassa ei Suomen laki auttaisi koska nettirikokset kulkevat yli maiden ja maanosien rajojen.
Olin joitain aikoja sitten asiasta järjestyssä seminaarissa (eduskunnassa) ja kävi ilmi juuri nuo hankaluudet mitä asiaan liittyy. Maan korkein viranomainen oli kertomassa miten asiat ovat tällä hetkellä. Pedofiilit ovat keskenään organisoituneet, sekin menee yli maiden rajojen.
Ketään sivullista ei kannata osoitella sormella, kehitys ko. rintamalla menee niin lujaa vauhtia ettei "vahteja" yhtäkkiä saada remmiin tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:43

onhan se sairasta.. mutta mikä lasketaan hyväksikäytöksi.. miten se ilmenee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 14:05

Täysin sairasta ja ei hyväksyttävää lainkaan!
Niinkuin leikkisästi sanotaan, että munat poiss ja linnaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 14:38

Tuskin sitä kovinkaan moni pitää täällä terveenä piirteenä. Enkä siis myöskään minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:04

kriminaalia ilman muuta, mutta tosiaan minullekkin on epäselvää missä rajat mahdollisesti kulkee ja millaisia juttuja esiintyy (mitä vastaan lapsia pitäisi suojata)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:27

Sairasta. Ulokkeesta hirteen tai valtiolle kamat mikäli miehestä (ei se oli kyllä mikään mies)on kyse. Naiselle voisi keksiä jotain vastaavantyyppistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:02

inhottavampia rikollisia ovat lapsiin kohdistuvat on se mitä vaan, lapsia ja eläintä on aikisten suojeltava, sillä eivät pärjää ilman apua. halveksittavampaa en keksi! Aikuiset ihmiset tehköön keskenään mitä haluavat kunhan ovat yksimielisiä.. lapsi on lapsi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:29

Sanoin kuvaamattoman kauheaa ja todella sairasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.04.2009 - 12:34

Hirveää,sairasta,kauheaa,järkyttävää.