Tilaatko paljoon tavaraa netin kautta?Vai käytätkö perinteistä tilauskuponkia?

Olen itse ruvennut tekemään nettiostoksia hiukan liikaakin,koska siinä en ajattele todellisia kustannuksia.Nyt olen palannut tkaisin perinteisiin paperisiin tilauskuponkeihin,jotta laskiessani tilauksen summan saan todellisen käsityksen siitä,paljonko joudun maksamaan,kun tavara tulee.

Avainsanat: helpot nettiostokset finanssikriisi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 11:11

Musteita ja papereita saatan tilata netin kautta, monesti ovat edullisempia, vaikkakin tulee postikulut päälle. Sekä erikoispapereita ei saa ainakaan Seinäjoella liikkeistä muutakuin erikseen tilaamalla ja tulee sekin hintoihin.
Esim. magneetti-, akvarelli- tms papereita valokuvien tulostukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.04.2009 - 11:00

Kyllä tilaan. Se on nopeaa ja vaivatonta, ja tiedot tuotteista ovat mielestäni selkeämpiä. Eikä yhtään tuotetta ole tarvinnut palauttaa. Parasta aikaa odotan yhtä tilastani.

Lisätty: 17.04.2009 - 11:00

Saahan nettiostoksissakin tarkan summan tietää ennenkuin lähettää tilauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 11:03

Pari kertaa kuussa.
Paperikuponkeja en ole käyttänyt oikeastaan ikinä.
Minun on helpompi tarkkailla kulutustani, kun kaikki ostokset näkyvät Visa-laskulla.
Käteinen, isokin summa, vain häviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.04.2009 - 11:13

Juup, varsinkin nyt lähikuukausina olen tilaillut hyvin paljon kaikennäköistä postimyynneistä.
on tullut sen verran kalliiksi että nyt jatkossa pitää jättää osteluita väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 11:17

En tilaile. Jos tarviin jotakain, menen kauppaan ja ostan sieltä. En ole koskaan tarvinnut mitään jota saa ostettua netin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 11:20

Harkiten tehnyt nettiostoksia,esim.pixmaniasta,jotain snorklauskamaa Englannista käsin(punnan kurssi!!!)mutta lähetyskulut aika huomattavia kaikilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 11:21

Yhden tilauksen olen tehnyt netin kautta. Tavakseni en sitä aio ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 11:25

En ole koskaan mitään netin kautta tilannut, ja tänä vuonna postimyynnistä tilasin tavaran jollaista en kaupasta löytänyt, ja en sellaistakaan 10 vuoteen ollut tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 11:27

Tilaan aina netistä, helppoa ja kätevää. Ulkomailta tilaan aika usein myöskin, sekin helppoa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 11:46

Tilaan netistä mustetta tulostimeen ja kirjoja (kirjakauppojen ale-tarjouksista ja antikvariaateista). Hobby Hall-tilaukseni teen aina netitse.
Kuponkeja ja tilauslomakkeita lähettelen postitse vain pari kolme vuodessa, viimeksi tilasin siemeniä Hyötykasviyhdistykseltä tammikuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 12:01

ostan netistä.. esim h&mltä vaatteita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 12:04

En ole vielä kertaakaan tilannut mitään netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 12:47

Kyllä tilaan eilen tilasin H&M:tä vaatteita. Tilaan paljonki net. Anttilasta, Ellokselta; Halensilta,Gellbesiltä, Hobbyhalista,Jotexilta. ja nyt kun on tää netti ollut käytössä niin netin kautta. ennen puhelimitse tilasin. netistä on helppo tilata laskuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:51

elokselta joskus edellisvuona ja netin kautta, nyt viimeksi tilasin tyttäretyttärelle demilehden netin kautta..on kyllä kätevää ja helppoa,mutta muuten tykkään shoppailla kaupassa , mutta vaateiden osto on painajaista, kun niitä pitää siellä kaupassa koklaakin, ei tule huti ostoja , kun ostaa kaupasta ja tulee heti maksetuksikin...taidan olla vanhanaikainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:09

Silloin tällöin jotakin. Viime vuonna tilasin Englannista ihanat mansikka-kumisaappaat, joita käytän työssä pesutilanteissa ja kaikki vanhukset ovat niihin ihastuneita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:47

Muutaman kerran vuodesta ja lähinnä sellaista tavaraa jota ei saa suomesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:26

Netistä tulee jonniin verran tilattua esim. vaatteita ja kodin tekstiilejä.H&M,Anttila,Hobby Hall ja Jotex

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 18:56

harvoin netin kautta.. huutonet ja gatalogi on vissiin ainoot mistä olen tilannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:30

harvakseen netistä, se toinen vaihtoehto on että menen kauppaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:54

En ole kokaan netistä tilannu,enkä paljon muualtakaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:25

Vaatteita lähinnä netin kautta. Joskus myös kirjoja.

Kyllähän sen summan näkee netistäkin ennen tilausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 12:03

Tulee tilattua melko paljon. Vaatteita, kodintekstiilejä, kirjoja, cd:tä, kosmetiikkaa.
Nopeaa ja vaivatonta.
Vaatteita mukava sovittaa kaikessa rauhassa kotona, ei tarvitse äheltää ahtaassa, pölyisessä
sovituskopissa ja tehtyä vikaostosta.
Summan näkee tilausta tehdessä, ei se pääse yllättämään !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 03:56

En tilaa mitään ihan periaatteesta.