Kuinka monta korttia sinulla on hallussasi?Kaikki etu-yms.mukaan lukien.

Itselläni on 17 kpl ja se on minusta jo ihan liikaa.Joka paikkaan pitää olla oma kanta-asiakaskortti tai pelkkä kortti vain.

Avainsanat: bonuskortit kanta-asiakaskortis jäsenkortit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.04.2009 - 10:30

Aivan liikaa. Ja kuten aiemmin jo toisessa vastasin: inhoan korttien kanssa pulaamista.
Mutta jo työni puolesta on muutama kortti jotka ovat todella tarpeellisia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 10:33

Minulla on pankkikortti,sairasvakuutuskortti,kirjastokortti,eläkekortti,muuta en tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:34

Minulla näyttää sellaisia olevan 9 kpl, etu sekä alennus kortteja,

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.04.2009 - 10:36

Näyttääpi olevan 5 kappaletta erilaisia kortteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:42

Jossain laatikon pohjalla ,niitä on nippu ,aikamonta.Mukana vain viisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:47

15 kipaletta löyty lompakosta...yleensä ei tuu kun muutamaa käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:51

lähellä 20 korttia 3 eri maahan,pelkkiä pankki kortteja ,2 per maa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 11:14

8 korttia näkyy olevan nyt. Ennen oli lisäksi bussikortti, suutarikortti, kampaajakortti, puhelinkortti. Suutari ja kampaaja olivat erikoisia kortteja. Kun oli saanut viisi leimaa, oli seuraava kengän korjaus tai tukan leikkuu ilmainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 11:15

Jos kortiksi lasketaan pahviset jäsenkortit ja vastaavat, niin taitaa löytyä lähes kolmekymmentä. Kukkarossa on matkassa viitisentoista, pari luotto/pankkikorttia, seitsemän bonuskorttia, kolme vakuutuskorttia, kelakortti, kaksi huoltoasemalle näin ulkoa muisteltuna.
Jos jonkin jättää kotiin, niin sitä tarvitsisi hyvin pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 11:24

papiti,toi pätee,just kun sitä vihreätä ei ole mukana,poikkeaa S:ään,sillä kaikkia en ronttaa koskaan mukana,vain ne tärkeimmät pankki-ja luottokortit,muuten mun lompska onkin ohuehko,hakemalla hakenut mallin,johon ei saa kolikoita;vain kortit ja SETELIT ;-).Kortteja löytyy,lukuisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 12:01

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:29

Lompakko on paksu minullakin eikä yhtään seteliä tällä hetkellä. Onneksi hankkiuduin Bonus-kortista eroon kun ei kelpaa enää Tarjoustalossa, on yksi kortti vähemmän. Kaikkiaan niitä näkyy olevan 11 silti vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 14:05

kyllä niitä on ihan hirveesti, mutta lompakossa jotain 10 aina mukana...joka paikassa kun pitää olla oma kortti, että saa + JA BONUKSET ym pisteet ja leimat...huh huh..ja hiki tulee , kun pralaa korttipinoo, et mikäs nyt tähän kauppaan käykään...ei mittää järkee....ol nois kortti touhuis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 14:18

10 kpl

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:36

12 korttia lompakossa, lisäksi laatikon pohjalle kertynyt vähintään sama määrä vähemmän tarpeellisia. Aktiivisesti en ole edes yrittänyt mitään kortteja hommata, silti niitä lähetellään (hotelliketjut, nettikirjakaupat jne).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 18:55

kaksi.. plussa ja ykkösponus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:04

Kymmenkunta.
S-Pankkikortti useimmin käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:35

varmaan niitä on reilut 20, lompsassa ja aktiivikäytössä vain viisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:28

En muista enää. Aika monta varmaan kun ajattelin jossain vaiheessa ostaa vetoketjullisen lompakon, ettei kortit putoile. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 03:59

Äkkiä laskettuna 5-6. Kaikki ei ole pussissa, nyt juuri vain 3.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:43

kortteja on ihan liikaa..kukkaro ratkeaa..laskinkin tuossa huvikseni kaikki ja HUIIII...19 korttia!..tosin kaikki on jollain tavalla käytössä.