Miksi napsun vastauksiin tai kysymyksiin tulee aina teksti´lisää tietoja`? Tuleeko se aina vai mitä jätän tekemättä?

Avainsanat: lisätieto napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 22:56

Se "Lisää tietoja vastaukseesi" tai "Lisää tietoja kysymykseesi" tulee näkyviin vain sinun omiin vastauksiisi ja vain sinä näet sen ja vain silloin kun olet kirjautuneena , siksi että jos tahdot jälkeenpäin lisätä vielä jotain vastaukseesi. Jopa useamman kerran.
Koska et voi vastata samaan kysymykseen toista kertaa, kuten huomaat alla ei silloin ole enään vastauskenttää. Olet toiminut ihan oikein.

Lisätty: 16.04.2009 - 23:38

PateT:lle kyllähän oman viestin voi Muokkaa -komennolla 30 min. aikana ainakin muuttaa täysin, sen olen joutunut tekemään, mutta en tiedä mitä tapahtuu jos poistaa koko tekstin ja lähettää tyhjän kentän ? Pitäisi kokeilla ?

Kysyjän kommentti

Tuli paljon hyviä vastauksia aloittelijalle, mutta tämä oli kokonaisuutena valaisevin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.04.2009 - 22:49

Se tulee aina ja tarkoittaa sitä että voit halutessasi lisätä sitä tekstiä lisää. Antaa lisä tietoja tai välivastauksia. Kuuluu asiaan, et ole jättänyt mitään tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:49

se tulee aina.. jos sulle kato tulee mieleen myöhemmin jotain mitä et muistanut sanoa sillon ku vastasit kysymykseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:57

Voisit vaikka testata sen nyt kun tuo Idan vastaus on aika selkeä, niin kirjoita vaikka "Jess, hiffasin!" tai sitten pyytää lisävalaistusta jos ei vielä auennut. =)

Lisätty: 16.04.2009 - 23:00

Tietoja voi lisätä myöhemminkin, mutta alkuperäisen muokkaamiseen, esim. kirjoitusvirheiden korjaamiseen on aikaa puoli tuntia.

Lisätty: 16.04.2009 - 23:01

Ja tietoja voi lisätä vaikka kuinka monta kertaa. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:58

voit lisätä tai vasata lisää tietoa siihen vastaukseen, tai kyssymykseesi..jos haluat korjailla kyssäriäsiä tai vastauksias, sen voit tehdä puolentunnin sisällä siitä, kun olet tehnyt jomman kumman.kyssärin tai vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:58

Kysymyksen ja vastauksen jälkeen muokkaa komennolla voit vielä korjailla tekstisi kirjoitusvirheitä ja sanoja 30min. Aika juoksee vastauksen/kysymyksen yläpuolella. Lisäyksiä voit tehdä myöhemmin alempana olevaan kenttään vaikka useimminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 23:17

Napsulaisilta ihan näpsiä neuvoja,mutta jos vastaa jotain ihan mölliä,sitä ei voi kokonaan deletoida,eikö semmonenkin toiminto vois olla esim.jonkin aikaa?
Entä jos matkakuviin liittää väärän kuvan,sitäkään ei voi korjata/korvata;kysyn vaan!?

Lähteet:
Omat havainnot

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.04.2009 - 23:29

Olen täysin samaa mieltä että pitäisi päästä poistamaan oma viesti kokonaan tai matkakuva.Vahinkoja kuitenkin aina sattuu, säästäisipä myös ylläpidolta duunia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 09:05

hyvin tuo ylläpito on pyynnöstä poistanut lipsahdukseni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 09:54

Se on aina siinä ja voit halutessasi laittaa siihen lisätietoja kysymykseesi,jos se ei mahdu kysymyskenttään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:44

Sitä minäkin alussa ihmettelin ennenkuin tajusin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 10:54

Korjauksia ja lisäyksiä varten se on. Tuota kokonaan deletoimista yritin kerran, mutta ei poistunut vastaukseni.