Oletko koskaan joutunut turvautumaan ns. pikavippiin tai yksityislainaan?Mistä firmasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 21:32

en ole koskaan käyttänyt pika vippei, enkä myöskään suosittele niitä kenenkään käyttävän...laskekaa mikä sen lainan loppu summa sitten ois...monin kertainen..siihen lainaan nähden...joten jos otat 100e..maksat sen sit moninkerroin..lasku voi olla loppujen lopuksi jopa 10000e...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 21:29

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:32

Ei tääkään eikä aoikaan turvautua,hirvittävää koronkiskontaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:52

llman niitä ollaan selvitty tähän asti ja arvatenkin jatkossakin (vähän liian kallista puuhaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:01

En ole enkä aio sotkeentua. Jos lainaa tarvisin löytyisi huomattavasti edullisempia vaihtoehtoja. Pitäisi lakisääteisesti kieltää koko juttu, sillä on ihmisiä jotka joutuvat huomaamattaan siihen hirvittävään oravanpyörään!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.04.2009 - 22:02

Enpä ole koskaan sellaiseen tilanteeseen joutunut että olisi vippeihin tarvinnut turvautua.
Enkä kyllä ihan ensimmäisenä niihin turvautuisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 22:05

En ole koskaan joutunut ottamaan pikavippiä. Enkä kyllä ottaisi vaikka miten tiukka paikka tulisi, koska sen maksun kanssa olisi sitten vaikeuksia. Ei kiitos !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:32

ei kiitos... hirveä korko : /

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:47

en onneksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:47

Pikavippi kaverilta muutamaksi tunniksi kun lompakko jäi kotiin,
kerran on tainnut näin käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 00:39

Ennemmin olen vaikka syömättä pari päivää kuin sitten ikuisessa velkavankeudessa moisen ryöstön takia.
Jos rahat ovat niin vähissä, että sitä ei vain ole yhtään, niin siinä tilanteessa ei varsinkaan ole varaa pikavippeihin! Siitä notkosta ei hevillä nousta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 06:16

En ole sellaisia koskaan joutunut käyttämään, aina on ollut sen verran rahaa minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 08:11

Onneksi niihin ei ole joutunut turvautumaan, ovat sen verran kallis harrastus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 09:58

En ole ja niissähän on ihan järjettömät korot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 12:19

en ole kun en edes saa otettua. ja hyvä niin