Mikä on mielestäsi paras bonuskortti ja miksi?Ykkösbonus,S-bonus vaiko K-Plussa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 21:28

sanoisinko näin tyhmästi, että en oikeesti ymmärrä näistä pisteistä, tai bonuksista ja niitten laskennasta yhtiskäs mittää, mutta kuitenkin käytän s-tiliä enemmän...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 21:29

no me käytetään k-plussaa.. eikä oo muista kokemusta joten se on paras

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:29

S-bonus. Sellainen kuin minä, asun yksin enkä osta niin paljon tavaraa kuin suurperhe, saan kuitenki selvää rahaa tililleni joka kuukausi. Muissa ei yksin eläjällä ole mitään mahdollisuuksia, liian isoja rajoja ostoksille että niistä voisi hyötyä. Ja mitä isompi perhe ja enempi kuluttaa, sen edullisempi on s-bonus! Olen todella tyytyväinen siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:38

S-bonus kun sieltä saa joka kuukausi bonusta..

Lisätty: 17.04.2009 - 22:11

Bonukset menee suoraan S-Tilille,annan kerääntyä. Olen tehnyt useamman matkan boonus-rahoilla,ostin myös tämän läppärin ja telkkarin,mutta onhan saanut vuosia säästää. Tuntuu kun olis ilmasia.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:56

S ja K on olemassa, S varsinaisesti (pää-asiassa) käytössä, sopii paremmin meidän talouden ostotottumuksiin ja nyt ne bonukset vielä menee (ja voi unohtaa) sinne korkoa kasvavalle säästötilillekkin, niin tuntuu vielä kätevimmältäkin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:57

K-plussa joka kuukausi tulee kuponkeina 15€ vähintään jopa 30€ kun lähes kaikki on keskitetty. Taitaa olla laajin ostospaikkojen ym. suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.04.2009 - 22:02

Minusta k-plussa on paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 22:04

K-plussa on käytössä. Muita ei kannata ottaa, koska yksineläjänä kulutus on sen verran pienempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:19

S-bonus ja S-tili, tilille kertynyt huomaamatta jo muutama satanen. Prisma on yleensä halvin.
K-plussan systeemi on niin sekava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:23

s- bonus on paras... perhelliselle hyötyä keskittää, euroja saa ihan kivasti takasin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 22:32

Paras Bonus tulee Eurolla maksaessa halvimmassa kaupassa. Lidli ja tokmanni konserni tälähetkellä halvimmat, ja eikä isoveli pääse valvomaan milloin vaimolla kuukautiset tai milloin syödään pakastevihanneksia, kun raha on ainut kortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:35

S-etukortti on kätevin tapa harrastaa `salasäästämistä`.Siinä kun tilillesi karttuu etu rahana, jonka voi käyttää missä haluaa eikä vain s-ryhmän ostospaikoissa. Sitäpaitsi kortti käy niin monissa paikoissa, hankitpa sitten arkielämän tarpeita mitä tahansa joten bonusta karttuu jonkin verran joka tapauksessa ja jos olet säästäväinen voit palkita itsesi myöhemmin vaikka matkalla tai sijoittaa sen edelleen vaikka ruokaostoksiin.Korkoakin saat bonussäästöillesi.Perustelen tätä sillä, että bonukset eivät ole siis pisteitä tms jotka tulee kohdistaa samaan ostospaikkaan vaan rahaa jonka käytön voit vapaasti valita.S-kortti käy hankitpa sitten ruokaa, ostat bensaa, vakuutus- ja puhelinlaskut kartuttavat, hotellit, huonekaluostot ym kaikkea sellaista mitä me kaikki jossain vaiheessa tarvitsemme.Pisteiden kerääminen tuntuu hieman pitkältä taipaleelta ja hyöty pieneltä.Toki jos ei ole mahdollista asioida missään s-ryhmän paikoissa, on tietty mielekästä valita jokin toinen vaihtoehto.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:42

S-Bonus eniten käytössä.
Saa monenlaisia etuja, mm. maksutapa-alennus ja suomen paras korko jopa käyttötilille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:45

Meidän perheelle sopii parhaiten S-etukortti ja tietysti keskittäminen aina kannattaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:47

en tiiä.. s kai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 23:18

"Asioimisen helppoutta ja turvallisuutta – Halpa-Halli Visa – Kaupan maksuaikakortti, johon voit liittää markkinoiden halvimman luotto-ominaisuuden."
Kuukausi korotonta maksuaikaa ja ketjulla ei kuluja bonusjärjestelmästä. Se ei ole aivan vähän, mitä kaupoilla menee bonuskorttien hallinnointiin.
Nämä kulut ovat tietysti lisänä hinnoissa.

Eli vastaukseni on Halpa-Hallin Visakortti, vaikka et sitä vastausvaihtoehdoissasi antanutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 06:19

S-ryhmän kortti on meille parhain, heillä on meille sopivat yhteistyö kumppanitkin joilta myös bonuksia kertyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 07:49

S-ryhmän kortti on eniten käytössä. Myös K-plussa kortti löytyy kukkarosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 09:59

S-etukortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2009 - 10:23

Jokaisesta jotakin. Mutta paljon pitää ostaa että jossain näkyy. Minua henk.kohtaisesti raivostuttaa nuo kaikenmaailman kortit. Mielestäni helpoin konsti on, että tehdään samanlailla sopimus kui ennenkin mutta saadaankin kortin sijasta tunnusluku. Se sitten annetaan kassalla ja kassa näppäilee sen koneeseen. Tunnus ja summa sitten päivittyvät sinne bonuslaskelmaan ja sillä siisti. Sitten vain ihmetellään mistä noita bonuksia oikein riittää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:30

Itselläni on S-etukortti, muista en tiedä.

Lisätty: 17.04.2009 - 13:46

Ehdottomasti paras kortti on Stockan kanta-asiakaskortti. Ei ole ihan sama asia kuin nuo muut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 11:00

Kieltäydyn jyrkästi kaikista bonuskorteista. Eihän niissä ole mitään järkeä, aiheuttavat vain lisäkustannuksia. Kannattaa muistaa, että sen bonuskortin ansiosta kaikki tuotteet ovat vähän kalliimpia. Eli asiakkaat maksavat näiden bonuskorttien valmistuksen, niiden käsittelyyn tarvittavat tietokoneet, tietokoneohjelmat, bonuskorttien mainonnan ja bonuskorttien käytöstä aiheutuvan ylimääräisen työn.
Ja joku kuvittelee sitten säästävänsä kortin ansiosta!
Boikotoin kaikkia bonuskortteja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:01

Meillä käytetään kumpaakin eli s- bonus ja k-plussa siksi kun käydään välillä eri kaupoissa siksi kun juostaan tarjouksien perässä. Eli kumpikin kortti on meillä tarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:33

S-bonus. Siitä on rahallista hyötyä näin yksinasuvallekin. Muissa ostosten summien pitäisi olla paaaaljon isommat.

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 11:04

Plussa kortti meille paras. Plussakortti ostoksilla säästää useita euroja joka kauppareissu kun hieman katsoo tarjouksia joita saa vain kortilla ja lisäksi kertyy plussaa. ( alennukset vähintään 10% )
Plussa pisteet saat oman valintasi mukaan joko ostoseteleinä tai rahana suoraan
pankkitilillesi.
Plussakortilla paljon yhteistyö kumppaneita. Voit jopa maksaa vakuutuksiasi saamillasi
plussapisteillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:49

s-bonus kortti on joka viikko käytössä eli se on ehdottomasti tärkein ja paras! sinne vaan niin helposti kertyy bonusta jokaisella ruokaostos käynnillä ja kun muutenkin ollaan keskitetty kaikki sinne, niin että käytetään vain s-bonus paikkoja ( abc, sähkö, puhelin), ollaan meinaan saatu niillä rahoilla maksettua jo 2 ulkomaan matkaa:O).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 15:55

S-bonus,hyvityksiä tullut ihan mukavasti.