Jos olisi pakko valinta: Rakas vai ystävä?

Rakas on aina rakas ja ystävä on ystävä, mutta kumpi voittaisi näinkin epäreilussa kysymyksessä?

Avainsanat: ystävä rakas valinta ystävyys rakkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 21:17

Kyllä ystävyys voittaa sillä se on ikuista. Rakkauden voi menettää, niin kylmältä kuin se tuntuukin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 21:18

Rakas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:18

rakas on aina paras.. ja ystäväkin on rakas , mutta vasta rakkaan jälkeen..:).

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.04.2009 - 21:20

Rakas noista valinnoista.
Olisi kyllä todella kauhea paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:28

R-A-K-A-S

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:30

ystävä.. ku ei oo rakasta ja tuskin tulee olemaankaan.. mut jos olis niin sitten rakas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:31

Kyllä minä oman puolisoni, jota pidän rakkaanani valitsisin. Meidän koira on kuollut....se ihmisen paras kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 22:00

Ehdottomasti rakas. Rakas pitää sisällään myös muut perheenjäsenet kuin aviomiehen. Niistä kaikkein rakkaimman ottaisin ystävyyden menetyksen uhallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:22

rakas ystävä, onneksi tällaisia valintoja ei oikeesti tarvitse tehdä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:22

rakas - siihen kuuluu myös ystävä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.04.2009 - 22:28

Rakkaus on ikuista - kohteet vain vaihtuvat, mutta ystävyys on kestää ja pysyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 22:35

Rakas toki, vaikkei ole edes mitään sukua ja silti asuu meillä.
Mutta veri on aina vettä sakeampaa ja vain verisukulainen on se viimeinen valinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:46

minun on pakko valita molemmat, sillä rakastan heitä molempia:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:53

Kyllä se rakas on kun sen kans tulee kuitenki enemmän oltua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:58

Kylläpä kysymyksen heitit! Yleensä ensin tulee ystävyys, sitten rakkaus ja lopuksi totuus; eli se on yhtälö joka kertoo vastauksen.

Lähteet:
realiteetti, elämän kulku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 00:34

Rakas tietysti.
Outoa jos jollain on ystävä tärkeämpi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 03:04

Rakas ilman muuta! Uusia ystäviä ilmaantuu tämän tuosta, täälläkin, mutta ei rakkaita ei niin vain löydäkään.
Häpeäkseni on pakko tunnustaa, että ystäviä on jopa liikaa, koska en ehdi pitämään yhteyttä läheskään kaikkiin sillä tavalla kuin oikea ystävyys edellyttäisi.
Sait minut kaipaamaan rakastani. Näen hänet vasta kahdenkymmenen tunnin päästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 06:26

Minä valitsisin sen rakkaan, tiedän että voin häneen turvautua kaikissa tilanteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 08:21

YSTÄVYYS !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:01

Tietenkin rakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:35

Tosiystävyys useimmiten osoittautuu kestävämmäksi. Rakas voi pettää eikä sitä edes huomaa... toivottavasti säästyy siltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 12:21

Rakas kun ei oo ystäviä, mut jos olis niin silti vastaisin rakas...on se vaan niin rakas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:04

Oma rakas on aina ensimmäinen sit ystävyys toisena. eli ystävät on ystäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 14:24

Kyllä se rakas voittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 03:30

Vedetään arvalla, niin se on tasapuolista molemmille. Käytännössä se olevinaan rakas häviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:51

rakas se olis, vaikka rakas ystäväkin on aina arvokas ja tärkeä. mutta rakkaansa puolesta yrittää tehdä AINA kaikkensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 22:23

R-A-K-A-S
eli rakas
ja Y-S-T-Ä-V-Ä
eli ystävä