Mitä isukille 50v lahjaksi?

Tekisi mieli keksiä kerrankin jotain omaperäistä ja yllättävää, mutta liekö mielikuvituksen puute vai mikä syynä siihen ettei ideoita oikein synny.. Jos herralta itseltään kysyy onko toivomuksia niin vastaukseksi saa lähinnä ärtyneen murahduksen. Hänen kiinnostuksenkohteitaan ovat mm. urheilu, ruuanlaitto ja mökkeily. Hinta saisi liikkua alle sadan euron budjetissa ja aikaa on kymmenen päivää. Otan hullutkin ideat mieluusti vastaan! :)

Avainsanat: syntymäpäivälahja 50-vuotis synttärit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 20:33

viekää hänet ajamaan formuloita, sellaiseen miniformularataan ja ottakaa mukaan jokin kiva porukka kilpailemaan..tai osta ilmapallolento, helikopterilentokyydit...no nämä ovat kalliimpia juttuja , mut voisittekos kerätä vaikka lahjakorttiksi useimman ystävän kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 20:17

Riippukeinu mökille, niin saa iskä lepäillä luonnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.04.2009 - 20:21

Minä kustansin isälleni ja äiteelleni kylpyläviikonlopun suomessa hänen viiskymppisillään.
Tykkäsi kovasti,ainakin niin väitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 20:33

Osta kunnon paistipannu,kun kerran isäsi tykkää kokata,hyväkään pannu ei maksa 100 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 20:45

Osta perheelle sopivan kokoinen grilli, siinä yhdistyy nämä mistä hän tykkää! Eli grilli mökille, siinähän valmistuu kaikki herkut ja urheilu tulee kaupanpäälle kun juoksee ruokatavaroita mökistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 20:52

Isä karting-radalle,hienon Scan-pan paistinpannun saa noin satasella tai muuta kokkauskamaa wokki-pannu,sykemittari,hierontaan tai kauneushoitolaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.04.2009 - 20:54

Osta isotaskuinen esiliina johon painatat iskän kuvan. Laita taskuun jokin hänen urheiluharrastukseen liittyvä esim. pääsylippu johonkin, urheilusukat, hikinauha ym. ja jotakin sellaista mikä liittyy hänen mökillä viettämäänsä aikaan. Kalastusjuttuja, jos kalastaa ym. grillikintaan jos hän rakastaa grillaamista, hänen näköisensä aurinkohattu auringonottoon jne. Mielikuvitus käytöön, niin syntyy varmasti ikimuistoinen nyytti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:02

Asiasta innostuneille ukoille on kaikenlaisia kivoja kokkauskursseja (erikoisjuttuja ja tavallisiakin), hommatkaa lahjakortti johonkin sellaiseen ....

(olen saanut tiedän mistä puhun)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:27

Aika penkoa vanhoja valokuva albumeja.. skannaa valokuvista kopioina isäsi elämää, ja tee kuvista kiva taulu. Lisää kuvien keskelle, vaikka jokin mukava elämänviisaus :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 22:41

Omien lasten ja lastenlasten itse kirjoittama kortti itse tuotuna pusujen ja halausten kera lämmittää ainakin minua paljon enemmän kuin ostettu lahja. Kirjoita sydämellä, että rakastan sinua ja olet minulle maailman paras isä, niin luulempa murahtelun sijaan herahtavan kyynel poskelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:46

hierontalahjakortti tai kortti jalkahoitoon / intialaiseen päähierontaan tms..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 03:17

Omaperäistä voisi olla itse tehty kortti. Panosta siihen kunnolla aikaa ja vaivaa.
Kovin erikoiset lahjat jäävät pölyttymään.
Tiedät varmaan missä kunnossa hänen kalastusvälineensä siellä mökillä ovat? Osta niitä. Kuuntele myyjää ettei tule hukkaostoksia. Miehiä tuppaa harmittamaan jos rahaa menee tarpeettomaan.
Leivo kakku ja osallistu juhliin. Osoita että pidät häntä hyvänä isänä (kaikesta huolimatta, sillä monella miehellä on tässä suhteessa huono itsetunto, vaikka ei olisi syytäkään.)
Sinä itse olet kaikkien aikojen paras lahja. Hyödynnä sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 09:38

Isälläsi varmaan on jo kaikkea mahdollista.
Vilkaise tuota sivustoa:
www.toisenlainenlahja.fi/?gc...3god2T0BFQ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 09:38

Urheilu: osta pari frisbeegolfkiekkoa ja selvitä missä on lähin rata. Kuskaa isäsi sinne ja aloittakaa halpa ja mukava harrastus. Radan kiertäminen on ilmaista ja kiekko maksaa noin 10e/kpl, joten halpaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:04

Pullo laadukasta konjakkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:08

Lahjakortti johonki kodintarvikeliikkeeseen. Tai sit urheiluliikkeeseen. hinta jotain 50-100 euroa Lahjakorin hinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:59

Vaikea antaa fiksuja vinkkejä kun isiä on niin moneen lähtöön. Kiva iden on varmaan tuo jota jo ehdotetltiin eli kopioita vanhoista valokuvista, on aiankin persoonallinen.
Alkoholia en jostain syystä halua "vinkata" kenellekään lahjaksi. Jos isä on urheilupainotteinen, ei varmaankaan välitä esim. kirjoista lainkaan.
Toivottavasti saat joitain vinkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:34

Virveli ja kalastuskirja. :)