Mistä huomaa että poika on kiinnostunut? vaikkei edes katsoisi, voiko hän silti olla kiinnostunut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 20:27

kyllä sen sit vaan tuntee jos toinen on kiinnostunut.. jos poika on ujo niin voi olla ettei vaan uskalla katsoa tai ei usko että sä tykkäisit siitä ja siksi pelkää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 19:55

Muotoilisitko kysymyksesi uudelleen: siis eikö poika katso vai sinä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 19:55

jos ei edes huomaa sinua eikä katso, niin vaikeaa sanoa oiskos sitten kiinostunutkaan..siitä huomaa, että poika vilkuilee ja osoittaa mielenkiintoa muutenkin sinua kohtaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 20:16

Ei taida olla kiinnostunut, jos ei yhtään vilkuile sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.04.2009 - 20:17

Vähän tuntuu ettei välttämättä ole kiinnostunut jos ei kiinnitä mitään huomiota laisinkaan sinuun.
Toisaalta voihan olla myös ujoutta. Vilkuilee silloin kun et varmasti näe.
Tiedä nyt sitten. Hankala sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:16

Jos poika on ujo, niin ei varmaan uskalla katsella perääsi. Mutta jos hän on aina paikalla siellä missä sinäkin olet niin uskaltaisin väittää että jotain kiinnostusta on. Tee sinä aloite!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:04

nykyaikana taitaa olla uudet metkut, mutta me aikoinamme nyittiin niitä kivompia likkoja leteistä ...

no toi oli vähän vitsi, mutta tarkoitus oli kertoa että ujolla pojalla se kiinostuksen osoittaminen saattaa olla aika nurinkuristakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 22:44

Isompana sitten huomaat kyllä sen kiinnostuksen. Se on kuin sähköä annettaisiin vartaloon. Hengitys kiihtyy ja sydän tykyttää, vaikkei katsoisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 03:19

Ei hänen tarvitse tuijottaa. Parin sekunnin vilkaisu silloin tällöin riittää osoittamaan, että kiinnostunut on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:05

Kyllä poikien kiinnostuksen pakostakin huomaa.Kiertävät tytön ympärillä kuin kissa kuumaa puuroa.