paljon minulla pitää olla rahaa mukana kun haen poliisilaitokselta ajokortin (toisen vaiheen)!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 19:36

Katsopa tästä linkistä, löytyiskö tietoa: keskustelu.suomi24.fi/autoil...0039546212
Jos siis pelkkä ajokortti, nii luulisin, että 20 euroo riittää, mutta voin olla ihka pihallakin asiasta, nuorin poikani maksoi koko autokoulun kolmeen kertaan (tai mä, kun hän oli intis, ja kaikki vaiheet meni vanhaks, tms. huh...huh), eli kaikki maksut, vaiheet kannattaa hoitaa aina ajallaan..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 19:34

mikähän se ois , muutama kymmen euroa, siis leiman verran..ehkä 30e en varma , mutta katso poliisi.fi oisko siellä hintoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.04.2009 - 20:38

Tätä taisit tarkoittaa edellisessäkin. Minä ymmärsin väärin. Parhaimman ja oikean vastauksen saat, kun kysyt sieltä poliisilaitokselta josta sen haet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:06

Leimaveron verran.Olisiko tällä hetkellä 25 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:16

Empä enää muista miten se oli, vaikka ei ole kuin reilu vuosi aikaa kun kävin poliisilaitokselta ns. pysyvän kortin.
Mutta asiiahan voit kysäistä samalla kun jätät "tilauksen" pysyvästä kortista.