Oletko naimisissa ja kuinka kauan olet ollut? Jos et ole naimisissa, niin seurusteletko?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 19:28

olen ollut saman miehen kanssa jo kohta 30v..siitä oltiin 12v..kihloissa ja aviossa n.16v...tuleepi heinäkuus...alku oli tutustumista...sitten kihlajais aika ...ja avioliittoaika , jokainen aika yhdessä on ..onneni täyttymystä...ja rakastan häntä, uudelleen ja uudelleen, joten hän on se oikea ainut ja ..kaikein rakkain = paras mies päällä maan.. saatais vaan elonpäiviä yhteisiä olla vielä monia...on toiveeni.... ja..haaveeni..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 19:27

35 vuotta tullut oltua aviossa (ja viel tuon saman ukkelin kans:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 19:30

olin kahdesti, pitkän seukkaamisen jälk 1,5v. Toisella krt 7v. Seukannu olen jonkun jutun sen jälkeen, taidan olla sitoutumiskammoinen, lasteni kanssa viihtyisin kyllä yötäpäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 19:31

Saman miehen kanssa avioliitossa 34 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 19:45

Kolmas on menossa ensin 7 vuotta sitten taisi mennä 28 vuotta ja nyt olen ollut noin 2 vuotta ja eipä tiedä kuin kauan sitten kestää, aika näyttää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 19:53

jAA, NAIMISSA OLEN ... täytyy laskea... kuukautta vailla 37 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 19:54

Näköjää aikuisikä menee 10v:n periodeiissa. Ensin en sitten joo sitten en ja nyt muuten vaan yhdessä. Oliko tarpeeksi sekavasti ilmaistu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 19:54

Taisi nyt tulla 31 vuotta täyteen tässä kuussa. Ihka ensimmäinen on vaimoni. Ei se minusta miksikään muuttuisi jos vaihtaisi. Hyvä hän on ollut, ei hirveen kova ole motkottamaan. Saattaa
hän joskus ärähtää, mutta se kuuluu naisen luonteeseen.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.04.2009 - 20:00

Mie en ole naimisissa. Seurustelen kyllä.Seurustellut olen tämän miehekkeen kanssa vasta kolmisen vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 20:14

En ole naimisissa ollut vuosiin, enkä myöskään seurustele. Sen vaiheen olen jättänyt taakseni. Ei kiinnosta vanhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 20:28

Olen ollu avioliitossa, en naimisissa:) jo 29 vuotta. Ihan hyvin menee ja tuumimpa vaan, ettei se kyllä ainakaan vaihtamalla paranisi. Sen olen huomannu, kun noita ihmisiä katselee ja kuuntelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 20:28

en seurustele. olen ikisinkku

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.04.2009 - 20:35

Mies on aina ollut minulle se oikea, vaan minä hänelle väärä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 20:37

Avioliitossa olemme olleet 17 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:07

Olemme olleet naimisissa 46 vuotta. Ja jos sanoisin etten vaihtaisi päivääkään pois niin valehtelisin. Mutta mielenkiitoista ja yllätyksellistä on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:18

Olen ollut naimisissa 5 vuotta.Nyt elelen ihan sinkkuna =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:48

Olen olut naimisissa 47v. Eihän se vaihtamalla parane,kun hyvän löytää niin kannata alkaa kierrätys-hommiin. Elämä on niin ihanaa..Oma tupa ja perunamaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:10

No oon ollut niin kauan pitkän aikaa etten enää viitsi aloittaa uuden kouluttamista

(tuskin enää ketään saisin juoksemalla kiinnikkään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:34

olen ollut aiemmin naimisissa.. nykyinen ukko ei halua viedä vihille, kauniista ja mukavasta tulee kuulema karmea ja nalkuttava papin aamenen jälkeen.. ;) eipä haluja edes uuteen liittoon ole, ihan hyvin näin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:44

naimisissa, viime kesänä tuli 30 v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 22:46

29,9 vuotta ja aina vain rakastan vaimoani päivä päivältä enemmän ja enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:55

Puoli vuotta olen seurustellut ja ollaan jo yhdessä mietitty tulevaisuutta,rakastetaan toisiamme todella paljon ja uskon,että tämä kestää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 03:28

Vaimo sai tarpeekseen alle viidessätoista vuodessa ja nykyisin olen kihloissa. Kihloissa on kiva olla ja Katainen taisi onnitellessaan Vanhasta ja Mertalaa, että kännissäkin on kivaa.
Minulla tuntuu nykyisin olevan aina kivaa, vaikka olen usein täysin selväkin. =)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 09:40

En naimisissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:07

Olen naimisissa.Ensi elokuussa tulee 34-vuotta täyteen.Menin hyvin nuorena naimisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 12:27

Kihloissa oltu noin 4,5 vuotta. kosintoja on tullut mutten ole vielä suostunut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:12

Olen ollut naimisissa jotai 27 vuotta saman miehen kanssa. Eli meidä vihittiin 27.6 -1981 jämsänkirkossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 15:13

olen ollut 40 vuotta,4 vaimo menossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 03:33

Olen ollut naimisissa yli 15 vuotta muistaakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:56

en ole ollut naimisissa..tahtoisin;), mutta seurustelen, ollaan oltu yhdessä 7 pitkää vuotta:)