Onko kokemuksia hotellin varaamisesta Hotelliwebin kautta? Onko se luotettava?

Avainsanat: hotelliweb

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 08:49

www.bookinhotels.com sivusto oli tälläkertaa huijausta, tai sitten Cumulus-ketju vaan ei hyväksynyt enää 7.4.2009 bookinhotelsin kautta varattua ja maksettua voucheria. Aikaisemmin olin saman sivuston varauksella ja voucherilla öitsenyt Cumulus Airportissa, eikä ollut mitään hämminkiä. Nyt jouduin maksamaan huonehinnan toistamiseen.
Asia on käsittelyssä.

Muulloin ei ole ollut ongelmia eikä vaikeuksia, vaikka olen varannut ja maksanut luottokortilla käyttäessäni muita hotellivaraus sivustoja ja hotelleja milloin mistäkin päin maailmaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta. Tämän perusteella tulin varmistaneeksi suoraan hotellista, että kelpaako siellä Hotelliwebin kautta tehdyt varaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 17:52

Olen varannut ja hyvin on toiminut. Nytkin on yksi varaus tehtynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:54

Tarkoitatko varauksen yhteydessä luottokorttitietojen antamista vai huoneen varauksen pitämistä?Käytäntö on tänäpvnä,.että eivät varaa luultavasti missään ilman korttitietoja,makuasia haluaako niitä antaa,itse mieluummin en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 18:00

Olen käyttänyt useitakin vastaavia varaamoja, koskaan ei ole ollut ongelmia.
Paras on mielestäni tällä hetkellä www.booking.com
Siinä on useita helposti toimivia valintakriteereitä ja noin 20 kielen joukossa on myös suomenkieli.
Hintatakuun saa myös, eikä yöpymisiä tarvitse maksaa etukäteen, vaan vasta hotellissa - tosin on annettava luottokortin numero tehdyn varauksen takuuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 18:03

Minä olen varannut milloin mistäkin olen halvimman hinnan löytänyt, eikä ongelmia ole ollut. Luottokorttilasku voi tulla Singaporesta ja voucheri Lontoosta, mutta huone on aina löytynyt.
GtaHotels ja Agoda ovat tulleet tutuiksi.
En epäröisi yhtään tilata Hotelliwebistäkään.
Onkohan minulla käynyt vain hyvä tuuri, kun en ole joutunut petoksen kohteeksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 18:08

siskoni on käyttänyt näitä omenahottelleja ja on ollut varauksiin tyytyväinen, aikas halpojakin ne ovat..siinä maksetaan kakki kortilla ja sitten vasta saa sen avainkortin...millä pääsee sisälle...hotellitkin ovat olleet ihan hyviä..siskon mielimide...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 00:38

Minä olen tehnyt noita hotellivarauksia webi kautta jo muutaman vuoden ajan, useimmiten ehkä www.booking.com kautta. Ei yhtään ongelmaa sen enempää luottokorttitietojen kuin hotellienkaan kanssa. Olen myös joutunut muuttamaan useastikkin etukäteisvarauksiani myöhemmin ja sekin on toiminut ihan kohtuullisella vaivannäöllä.

Isompien hotellien kanssa olen myös käyttänyt suoraa varausta hotellin verkkosivujen kautta, joskus löytynyt tosi edullista viiden tähden majoitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:21

Olen varannut ja maksanut.Hyvin on toiminut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:28

Olen käyttänyt vain travellinkiä , toimii hyvin. Vakuuttavat ettei tilitiedot mene eteenpäin. Eli maksan suoraan pankkitililtäni.
Ihan kaikkiin ei todellakaan kannata luottaa, mainitsemallani travellinkillä on puhelinpalvelu Suomessa ja suomeksi. Varaukset tietysti tehdään itse mutta jos on kysyttävää, voi soittaa.