käytetyt tietokonepelit?

Napsukat!! Mihin hintaan luulette minun saav an myytyä hyväkuntoiset sims2 pelit(manuaalit on tallella)??

Avainsanat: peli käytetty hinta sims2

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 17:32

laita vain muutamia euroja , jos kirpparilla myyt..mutta huutonetissä pieni pohjahinta ja loput huutavat sitten niitä immeiset kilvan, jos hyviä pelejä ovat..voi siellä huudot noustakin kiitettävästi..ja aina voi antaa oman pohjahinnan jonka pitää ylittää...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 18:11

No kyl yli kympin ainakin pitäis saada

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 03:43

Kannattaisi ehkä antaa lahjaksi jollekin läheisen lapselle. Saattaa olla, että rahallinen arvo jää niin pieneksi, että se jää harmittamaan.
Vanhempasi voisivat arvosta uhraustasi rahallisesti yhtä suurella summalla, mitä saisit myydessä.
Meillä on sama tilanne. Simsejä laatikot täynnä. Ajattelin itse ehdottaa tytölle lahjoitusta. Olen käyttänyt niihin monta sataa ja jotenkin harmittaisi jos ne pitäisi myydä pilkkahinnalla. Parempi kuin näkisi ne käytössä jollain sukulaisen lapsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:22

10-15 euroa on sopiva hinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:16

Kyllä huuto.net sivustosta kannattaa katsoa mihin hintaa ko. pelejä on myyty. Pääsee hollille hinnoista jos muuten ei niistä ole mitään käsitystä.