Mitä mieltä olette Euromarketista? Onko se teistä hyvä kauppa, vai käyttekö mieluummin jossain muualla?

Missä käytte yleensä ostoksia tekemässä? Milkä on lempipaikkasi ostoksia tehdessä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 17:17

En ole käynyt Euromarketissakaan kun on niin kaukana. Lähikauppani on K-kauppa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 17:18

En käy Euromarketissa, minusta tunkkaisen ja likaisen oloinen kauppa, samaa ajattelen Siwasta ja Valintatalosta, ja tavara on kalliimpaa kuin esimerkiksi S-ryhmän kaupoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:19

käytän prismaa ..... hyvin harvoin käyn euromarketis....täällä kotikunailla on s-market...tai super-market...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:20

En ole koskaan käynyt,onko siellä elintarvikkeita?<vastakysymys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 17:22

Prisma on aina halvin, tietysti jokunen K-kauppa on laadukkaampi, mutta...
Ikävää, että kaikki Elannon kaupat ovat menneet niin huonoiksi nykyään, kuten Valintatalot oli ennen siedettäviä. Euromarketteja on harvassa paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:42

S-ryhmän kaupat ovat kantapaikkojani, Prismat ja aukioloaikojen ulkopuolella ABC-myymälät. Niissä on todella hyvät valikoimat nykyään ja ostokset sujuu mukavasti tankkauksen yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:49

mä ostan usein meikit euromarketista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:51

Euromarket on meidän vakio-ostospaikka. Bonukset saa selvänä rahana. Meidän EM on siisti, ja sieltä saa kaikkea, mitä arkisin tarvitsee. Juhlia varten sitten kauppahalliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 18:00

Euro- ja Citymarket ovat kävelymatkan päässä. Molemmissa käydään. Useimmiten Citymarketissa. Prismsa on niin valtava, tosin kyllä monipuolinen. Mielestäni ei kovin edullinen (vielä hetken Suomen suurin). Vieressä toinen Euromarket. S-ryhmän bonuskorttia ei ole. Ainoastaan E ja K.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.04.2009 - 18:25

Kauppa siinä missä muutkin. Hyviä tarjouksia ja monipuolinen valinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.04.2009 - 20:08

K-kauppa on se vakiokauppa minulle, mutta kyllähän euromarketissakin tulee käytyä aina silloin tällöin. Onhan se ihan ok kauppa, mutta mielummin kuitenkin pitäydyn tossa K:ssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 20:16

Ei täs ihka lähistöllä (kait) oo tuot Euromarkettii, tai jossain Itikses vois olla, en oo käynyt, muistasin et on sellanen tukkutavaratalon näkönen, jos oikein muistan, K-Marketit, Cittari, Alepat, (ennen Valtsut), miespuolisko käy kyllä Prismassa nuitten lisäks, nää näit ruoakostospaikkoi, mut muit ostoksii ikea, lanterna, kodin ykkönen, jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 20:58

Lähin on yli sadan kilometrin päässä (Varkaus) joten ihan joka viikko
ei ko. kaupassa tule käytyä. Ihan kovaa keskitasoa se kuitenkin on.
Suomen suurimmassa Prismassa tulee käytyä melko paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:23

Käyn jonkin verran Euromarketissa,mutta ihan eniten Prismassa.Molemmat lähellä ja saatanpa joskus jonkun tarjouksen napata Citymarketistakin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:25

Euromarket löytyy, kaikista kallein kauppa mitä tästä kaupungista löytyy. Itse käyn prismassa ja s-marketeissa koska halvin, bonukset saa vähemmänkin kuluttava heti tilille. Kun taas tämän euromarket/siwa kortilla ostat ympäri vuoden..ostokset jää 5€ alle 1000€ ,et saa mitään. Juhannuksena unohdin ostaa kertakäyttögrillit, ajattelin että eiiiiiiiiiiiii..en jaksa mennä taas kauheaan ruuhkaan..kunnes keksin, ai niin euromarket. Pihalla noin 20 autoa, menin sisälle otin 2 grilliä ja kassalle ja ulos..meni ehkä 5min. Muualla se 220 autoa pihassa. Yksi hyvä puoli siin kaupassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 00:52

eipä ole euromarkettaja osunut tielle, eli ei kokemuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 03:46

Lähikauppani on Lidl. Jos lähden isommille ostoksille, niin menen Citymarkettiin. Euromarketissa en käy kuin joskus matkalla kun kohdalle osuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 08:03

Euromarket ei kuulu jokapäiväisiin kohteisiin. Kallis muihin verrattuna ja kaiken lisäksi vielä kaukana.
Tradeka, nykyinen Suomen Lähikauppa, tuntuu jostakin syystä pudonneen kilpailusta muiden ketjujen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:24

En käytä Euromarkettia lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:18

kyllä euromaketissa tulee joskus käytyä. Mutta jyväskylän reissulla käydään välillä euromaketissa siellä on välillä aika hyviäkin tarjouksia. täällä ei ole euromarkettia eikä myöskään jämsässä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 12:28

En usko että kaupungissamme tuollaista on, en ole ainakaan kuullut. En käy ,enkä kävisi vaikka sellainen olisi.