Katsokaa tämä video. Mitäs sanotte? Minä itkin liikutuksesta. www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY

Lisätty: 16.04.2009 - 17:15

..nyyh, me "kissat" ollaankin herkkiksiä, mutta se kosketti kyllä.

Avainsanat: luonnonlahjakkuus tähti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 12:28

Ensivaikutelma oli, että mitähän tästäkin tulee, mutta olipa aivan mahtava ääninen nainen.
Laulu kun alkoi tuli kylmät väreet !!
Kertakaikkisen MAHTAVA ( on muuten muotisana tuo mahtava, moni tv-juontaja käyttää sitä ) :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 17:12

HUH..kyllä meni vilunväreet huh...ei se aina ole pääasia miltä näyttää, vaan miltä kuuluu...aivan mahtavaa...kyl tuli snif....! olen mykistynyt...!!!!.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 17:13

Loistava esitys en muuta voi sanoa. Tippa tuli silmään minullakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:35

Kyllä on ollut kauan piilossa tuolainen kyky!!
Aivan mahtava esitys, ja ensin yritettiin häntä pikkuisen sahata , mutta hän näytti missä todella se kaappi seisoo!!!! Loistava esitys!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:44

Aivan uskomatonta, mahtavaa, upeeta, kaikki aivan haltioissaan, ja niin minäkin, tätä täytyy saada lisää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:53

mä nauroin tolle alulle ja häpesin sen puolesta.. kaikki luuli ettei se osais laulaa mutta SE OSAAA JA HYVIN.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 18:07

Niinpä, ei ollut mummoa karvoihin katsomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 20:01

Aivan uskomaton laulaja,miten valmis;mitä laulajia sieltä saarelta ykskaksyllättäen löytyy,pari vuotta sitten talent-showssa Paul Pott ja tänä vuonna Susan Boyle!!!!XXX Britains got talent!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.04.2009 - 20:11

Kyllähän näköjään mammalla löytyypi ääntä.
hieno homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:38

vaikuttava:) mummu pisti tuomareille "jauhot suuhun"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 00:55

Katsoin pari tuntia sitten ja vieläkin meinaa silmäkulma kostua kun näin tämän kysymyksen.
Toivottavasti myös voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:28

Vaikuttava ja valloittava.Upea kerrassaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 17:32

En ole kuullut hänestä aikaisemmin,mutta kyllä aion kuunnella lisää,mistä tälläinen kyky putkahti.Vaikuttava persoona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 22:34

tuli tippa linssiin.. ihan mahtava! :)