Minkä laisia ruokia ostatte Lidlistä? Vai onko jokin muu kauppa missä käytte ostamassa pisteitä samalla keräten?

meidä perhe käyttää enempi S-markettia ja citymarkettia. vaikka kyllä Lidlissäkin käydään ostoksilla, viimeksi toissa päivänä.

Avainsanat: kauppa jossa enempi käytte ruoka ostoksilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 16:49

Aika harvoin tulee Lidlissä käytyä, kun ei ole nyt ihan lähellä meitä. Silloin kun käymme, ostamme vissyä, mehuja, keksejä, hunajaa ja karkkeja. Pakasteesta kebab-lihaa, joskus jonkun pizzan. Hyviä on kaikki tuotteet olleet. No oikeastaan sieltä tulee ostetuksi kaikkea muutakin, mutta tosi harvoin nykyisin.
Käytämme S-markettia ja K- markettia aika tasapuolisesti.

Kysyjän kommentti

KIITOS VASTAUKSESTA KAVERI. kyllä enempi tosiaan käydään s-marketissä ja k-citymarketissa. mutta kyllä lidistä löytyy myös hyviäkin tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 16:47

Ostan Lidlistä mm. hedelmiä, vihanneksia, juustoja, jogurttia, katkarapuja, pakastevadelmia ja -mansikoita, mausteita, bratwursteja, näkkäriä, joskus Arabica-kahvia, Saskia-kivennäisvettä. Iso kassillinen lähtee aina mukaan sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.04.2009 - 16:47

Minä käyn melkein kaupassa kuin kaupassa, mutta koiran naakelit ostan Lidlistä, kaikista edullisimmat siellä. Samalla ostan kyllä ruokaakin. Olen ostanut makkaroita, salaatteja, vihanneksia, pizzoja melkeimpä mitä vaan, ja hyviä on ja edullisempia kuin muissa marketeissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 16:48

lidli ois tuossa ihan vieressä muttei siellä ole sillain edes tullut käytyä..enempi käymme juuri k-marketeissa kun tuo plussa kortti on..niin ja myös ykkösbonus kortti joten lähi siwassa tulee käytyä. tänään käytiin lahdessa launeen sittarissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 16:49

Lidlistä joskus kevytlimonadeja, lakritsia, ei varsinaisia ruokia. Joskus siellä on mielenkiintoisia tavaroita, kuten pyörätarvikkeita tai elektroniikkaa. Ai niin, olinkin unohtaa suolapähkinät (niissä muuten lukee: 'Saattaa sisältää pähkinää').

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 16:52

Prismasta ostamme kissanruuat ja tupakat, leipomosta leivät, Mestaripalvista lihat ja leikkeleet, torilta kalat, ja kaikki muu Lidlistä.On paljon tuotteita jotka ovat siellä edullisempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 16:55

Lidl on niin kaukana. Olen käynyt siellä vain noin viisi kertaa, jos olen jonkun muun matkassa ollut. Ei tullut paljoa ostettua, mutta huomasin, että halvempaa siellä on kuin muualla. Käytän tuossa lähellä olevaa K-supermarkettia. Jalkapatikassa kun ei voi lähteä kilometrien päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.04.2009 - 16:55

Yleensä käytän useimmin k-markettia, Silloin harvoin kun käyn Lidlissä niin mukaan tulee kaikenlaista ruokaa, paljon mehuja ja tupakkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 16:59

me käydään oikeastaan vaan k-kaupassa (paitsi mun murot s-marketista)..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:07

Lidlissä tulee käytyä harvoin. Hedelmiä ja vihanneksia tulee ostettua,kun on hyviä tarjouksia.
S-markettia ja Prismaa tulee käytettyä vakituisesti..Sieltä tulee hyvät boonukset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:15

Liideli on mulla lähellä,muutenkin tykkään niiden määrätyistä tuotteista esim.tuoremehu,jukurtti pöntössä,goudaviipaleet,bratwurstit!! ja koko talven tosi hyvän laatuisia terttutomaatteja.Pisteitä en kerää yleensä,jostain ilmestyi kerran mulle vihreä kortti ja sitä myöten bonusta per kk tai mikä se aika on,yleensä 0,71-1,29€ .Torilta ostan vihannekset ja hallista esim.kalat,muut sieltä sun täältä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:44

Lidl:stä haen jotain tarjouksia joita näen ilmoituksessa. Samoin suklaita, ovat siellä todella nam. Huomenna onkin tarkoitus suunnistaa lähiLidliin ja hakea suklaakuorrutettuja kahvinpapuja - aivan ihania muttei aina saa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:45

täältä on sen verran lidilliin matkaa, että ei pelkästään kannata lähteä, mut jos turuspäin liikutaan , niin joskus poiketaankin, enimmäkseen kuplivaavettä ja tuoremehuja..joitan pikkutuotteita tulee ostettua, mutta hyvin satunnaisesti käydään...s-market on päivittäinen ruoka ostos paikka..ja sinnekin 5 km matkaa, joten ei käydä kauppasa edes päivittäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 18:37

Liidelissä on hyvät ja tuoreet hedelmät ja vihannekset. Sekä gouda-juusto on halvempaa kuin S-Marketissa, joka yleensä on ruokakauppamme.

Mutta kukat ovat sellaisia raaskuja. Olen tainnut myöhästyä sesonkikukkien myyntipäivästä, sillä Lidlin kukkia ei osta erkkikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 19:03

Aluksi tuli käytyä mutta on niin ahdas ja naapurimaan kansalaiset täyttää ne ahtaat käytävät kun muutama bussilastillinen heitä tulee sinne hajaantuakseen sitten muualle. Kassan jälkeen ei hihnaa joten ruuhka on kassan molemmilla puolilla. Kyllä sieltä silloin tällöin jotain tulee ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 19:26

Lidlistä limpparit, porevedet, mehut, p-papperit, jauhot, pastat,riisit eli sellaista ruokakaappien perussettiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 20:07

Virossa on vain sama kauppa mutta Säätu Market nimellä ja sieltä ostamme aika paljon kaikenlaista perustavaraa, mutta lihat ja sellaiset leike tuotteet ostamme aivan muista liikkeistä ,tai sitte torilta, jossa on erittäin hyvät valikmoimat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 20:44

Lasagnea, valkosipuli myllyjä, rahkapiirakkaa, hedelmärahkat, hedelmät.
Silti suomen suurimmasta Prismasta kuukauden suurimmat ostokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:35

Silloin kun käyn Lidlissä ostan sieltä ehdottomasti vihanneksia ja hedelmiä jotka ovat usein halvempia kuin muualla,myös pakasteissa on kivoja juttuja.Yleensä silloin menen Lidliin kun siellä on niitä mukavia teemaviikkoja.Kreikka-viikot on mun lemppari :) ,mutta ehdottomasti käyn myös muiden maiden herkkuja hakemassa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:30

en juuri käy lidissä kun ei ole omalla paikkaunnalla.. harvoin joksus olen käynyt matkan varrella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 01:06

Minulla Lidl on lähin kauppa. Pari vuotta piti totutella toisiimme, mutta nyt valikoimat alkavat olla kohdallaan. Sieltä saa varsin paljon kotimaisia tuotteita ja hinta on kohdallaan. Käyn Lidlissä nykyään aivan mielelläni.
Tuskin kuitenkaan lähtisin sinne, jos se olisi toisella puolen kaupunkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:29

Ostan Lidlistä juotavat,pizzat,jogurtit ja makeiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:39

Tunnustan etten ole koskaan käynyt Lidlissä, tiedän kyllä missä yksi sellainen on kaupungussamme. Ei ole tarvetta käyttää ko. kauppaa.
(Tämä on varmaan se vääränlainen vastaus jonka ylläpito poistaa, 50% pisteistäni hävisi yhtäkkiä....)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 15:59

Kevyttä ilmakuivattua kinkkua ja kahvia,muuten tulee käytettyä päivittäis tavaroiden ostoon s-kauppaa enimmäkseen,myöskin "lähi" kyläkauppaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 10:18

Lidlissä käydään ihan satunnaisesti, S-marketista ne pisteet kertyy