Mitä kaasua käytetään kaasugrillissä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.04.2009 - 16:29

Eiköhön se ole ihan tavallista Kosania.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 16:32

kosania jota myydään huoltoasemilla ainakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 16:34

Huolto-asemilla ollaan aina käyty vaihtamassa täyteen kaasupulloon(kosania)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 16:34

Japp ,muuta kuin huoltikselle ja haet 11kg kaasupullon ja sitten alkaa grillaus.
On kuulemma aika kätevä juttu, itselläni ei ole sellaista, mutta kaveri on ostanut ja nyt kehut sitä, pitää kesällä mennä testaamaan kunhan tulen sinne pohjolaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 16:45

Nestekaasua, joka voi olla propaania (C3H8) tai propaanin ja butaanin (C4H10) sekoitusta. Propaani toimii paremmin kovassakin pakkasessa. Molemmat ovat värittömiä ja hajuttomia, vaikka kaasuun yleensä lisätäänkin hajustetta, jotta mahdolliset vuodot on ihmisen helpompi havaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 17:07

Suolikaasua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 17:22

Huoltoaseman kaasupullot aika suuria,mutta mulla on pikkukaasugrilli Weber,omast mielestä maailman paras ja siihen hankin pieniä pulloja ns.kertakäyttöpullo,kait 400gr,butaanipropaania muistaakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 03:58

Jos olet hankkimassa kaasupulloa, niin tuolta löytyy sopivasti.
www.vauva.fi/ilmoitukset?p_p...id=6437436
Täyttö eli vaihto täyteen propaanipulloon on yleensä edullisinta rautakaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:36

Kosania se on ja pullon täyttö maksaa Turussa 17-22 euroa,riippuen huoltamoista,joissa niitä myydään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 15:31

Pieniä kaasupulloja myydään jopa marketeissa,
tarkista niistä kuitenkin onko liitin samanlainen - aina ei ole.