Onko mielestänne 17 vuotta turha ikä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 11:05

Hurmaava ikä! Mikään ikä ei ole turha. Ihminen elää ja ikääntyy, ja ainahan joku on jonkinikäinen. Omassa nuoruudessani olin onnellinen 17-vuotias.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 11:01

se on niin turha kuin olla ja voi itse en kyllä ole vielä 17 :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 11:02

Ihan kiva ikä niin miehelle kuin naiselle,hormoonit on silloin vireimmillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 11:07

Miksi se olisi turhempi kuin mikään muukaan ikä. Jos sitä ei ole on elinkaari vuoden lyhyempi. Kaikesta pitää osata nauttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 11:07

Voi se itseltä siltä tuntua, odottaa vaan että täyttää 18 ja että elämä alkaa siitä kun on täysi ikäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 11:15

nauti vain iästäsi, ei lainkaan ole turha...ehdit olemaan pikkuaikuinen ja isompikin koko loppuelämäs...joten nauti nyt iästäsi..sanoo mummi joka on jo monin kertainen 17 v..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 11:22

Vaihtaisin omani siihen ja maksaisin miljoonan väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 11:33

Kyllä vanhempana vielä monta kertaa ajattelet, että voi, olisinpa vasta 17.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 11:57

no onhan se aika turha.. mut niin on kyllä 19kin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 12:10

Ahhhh.... vielä muistan kun olin niin nuori ja koko aikuisen elämä edessä!
Ei ollut juuri suurempia huolia, jalat vielä sai laittaa äidin ja isän pöydän alle syömään käydessä valmiiseen ruokapöytään.
Hieno ikä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.04.2009 - 12:16

Ei minusta ole yhtään turha.Sanovat että on yhtä parhainta aikaa elämässä.. Minusta ei niin tuntunut aikoinaan, mutta toisaalta nyt kun jälkeenpäin ajattelee niin oli minulla hauskempaa ja mukavampaa 17 kesäsenä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.04.2009 - 12:24

Siinä iässä tuntee ettei enää ole lapsi, ja tuntee itsensä aikuiseksi. Mutta normienmukainen ikä täyttyy vuoden kuluttua. Silloin on jo virallisesti aikuinen ja on näinolleen myös vastuussa tekemisistään. Siellä odottaa ajokortti ym. aikuisten jutut. Mutta nauti vielä kun olen 17, kyllä se aikuisuus koittaa nopeammin kuin huomaatkaan.

Lähteet:
37 vuotta sitten samassa jamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 12:46

Siihen mennessä paras ikä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 12:47

Ymmärrän tuskan, kun tuossa iässä tuntee itsensä tosi kykeneväksi ja fiksuksi, ja on niin malttamaton olo, pitäisi heti päästä ja olla oikeutettu kaikkeen kivaan.
Mutta jo 10 vuoden kuluttua (menee äkkiä) voi tunne olla melkein päinvastainen.
Tuo on hyvä ikä, tuosta se kohta alkaa - koko elämä edessä, malta hiukan vielä.
Ja ennen kaikkea älä tee tyhmyyksiä, ne harmittaa loppuelämän.
Pappara haikailee mennyttä nuoruutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 13:13

Nythän se vasta elämä on alussa ja sitä voi alkaa nauttia täysin rinnoin!
Ei missään nimessä turha ikä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 15:16

Kerran kuulin että 17-vuotiaana nuoret naiset ovat kauneimmillaan :D
(siitä alkaakin sitten alamäki?)

Tuskimpa se sen turhempi on kuin mikään muukaan ikä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 16:03

Ei kyllä minun mielestäni ole. koko elämä vielä edessä. Mistä sä sen olet saanut päähäs että turha ikä. Kun seuraavaksi sit täytät 18 ole sen ikäinen et voi itse päättää mitä elämässäsi teet. ajokortin voit ajaa. jatkaa opintoja tai mennä töihin jos ei koulua jaksa käydä. et sinun iässäsi kannattaa nauttia elämästä ei kannata turhia huolia kantaa. ei välttämättä tari sitoutua olemaan loppu ikää kenenkään kanssa. Ei muuta kuin huolet pois ja elä täysillä sulla elämän valttikortit vielä kädessäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 18:11

Jokainen ikä on hyvä ikä. Sinulla 17-vuotiaana on paljon mielenkiintoista edessäsi. Ei kannata hötkyillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:28

ei voi olla turha kun pakko on mennä järjetyksessä 16,17,18 jne.. :) ei voi hypätä yli. Toisaalta 17 on vielä huoleton, nauti siitä. vatuut alkaa täys ikäisenä.. arneija ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:45

Loistava ikä.Ei vielä mitään velvollisuuksia eikä vastuun kantamisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:05

On sanottu,että se on ärsyttävin ikä,mutta itse ainakin odotan kun täytän 17 :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:19

Monelle nuorelle varmaan kaikki yli 20-vuotiaat on jo turhia patuja,
riippuu minkä ikäiseltä tuota kysyy. Kaikki on jossain vaiheessa turhia - jollekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:42

Ei todellakaan ole! Jokainen ikä on hyvä ikä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 10:27

tosi hyvä ja siitä on kiva jatkaa eteenpäin