Oletko joskus joutunut käyttämään panttilainaamon palveluja?

Avainsanat: finanssikriisi rahattomuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 08:25

enpä ole onneksi, aika kallista 'pika-vippiä' sekin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 08:29

En ole koskaan käyttänyt, on ollut rahaa aina sen verran kun tarviinkin, mutta ei sitä koskaan tiedä vaikka tulevaisuudessa joutuisin vaikka käyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 08:38

en onneksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 08:48

Ei ainakaan toistaiseksi ole ollut tarvetta kääntyä panttilainaamon puoleen. Omilla on selvitty, toivottavasti tulevaisuudessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 08:57

En ole tarvinnut käyttää,onneksi.Joskus nuorena kaverit vei tavaroita sinne,eiväkä koskaan pystyneet niitä hakemaan takaisin,siitä otin oppia ,enkä vienyt sinne mitään.Siihen aikaan oli yleistä ,että tavarat panttilainaamoon,ja iltasella kapakkaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 08:58

Tälläkin paikkakunnalla on panttilainaamo,olut muutaman vuoden,mutta minulla ei ole vielä ollut tarvetta kääntyä kyseisen firman puoleen,enkä varmaan omista mitään niin kallista mistä sais kunnolla rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 09:17

Sama tarina kuin kuminaamalla,muistan kuinka nuorempana ollessa kaverit kiikutti sormuksia,soittimia ym.omaisuuttaan kanikonttoriin ja saivat roposia.Opettavaista kait,etten itse silloin pahassakaan pulassa turvautunut kanittamaan mitään,sillä muistan jonkun vain kitaransa hakeneen pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 09:30

En kyllä ole joutunut käyttämään. kyllä rahaa on nyt säästössä sen verran meidän perheellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.04.2009 - 09:47

Enpä ole koskaan joutunut siihen tilanteeseen.. Onneksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 10:33

en kans ole ja mietin , että mitä sit edes kanittaisin, enkä muuten tiedä, että missä oiskaan lähin kanikonttori, noh toivottavasti ei tarvita kyseistä palvelua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 10:50

olen ostanut ,huutokaupasta kulta esineitä,saa edullisesti joskus jotain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 10:51

Jos joutuisin sinne jotain viemään, en varmaankaan pystyisi lunastamaan pois. Ei ole tarvinnut käyttää, eikä toivottavasti tarvitse. Lapsuudestani muistan, että kanitus oli kyvin yleistä siihen aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 11:15

En ole mitään koskaan käynyt panttaamassa. Enkä tiedä tarkkaan myyvätkö noutamatta jääneet tavarat huutokaupalla vai paikallisessa lainaamossa. Tuohon puoleen voisikin tutustua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 11:55

En onneksi ole joutunut, mutta eihän koskaan tiedä. Senverran fyffee toistaiseksi vielä ollut ettei koirat kintuille asioi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 12:30

Joo, 60-luvulla opiskeluaikana pari kertaa. En varmaan enää menisi, kerjäisin ennemmin suvulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 12:53

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 15:56

Enpä ole en :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 16:57

nuorempana olen ..vein silloin stereot ja myöhemmin xbox peli konsolin..olihan ne siellä aikansa. lunastin kyllä pois..nyttemmin ei ole tarvinnut sinne mitään viedä koska ei ole omistuksessa mitään arvokasta josta jotain saisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 20:11

Panttilainaamojen huutokaupoissa olen olllut useasti,
kai senkin voi laskea heidän palveluiksi...