Kokemuksia sukkaujutusmenetelmästä putkiremontissa? (Voipi se termi olla jokin muukin tuon kaltainen...)

Avainsanat: putkiremontti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 16:02

On kokemusta sillä itse työskentelen alalla joka on tekemisissä kyseisen sukitus ja putken pinnoitus menetelmiä käyttävien yritysten kanssa.Se menetelmä on tosi nopea ja kivuton menetelmä tehdä putkiremontti ei joudu purkamaan koko asuntoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 00:46

Sukkaujutus,sukkajujutus????Karhupumpulla tulee kerralla valmista kauraa,enpäs tiedä sukkamenetelmästä,mutta enpäs olekaan mikään Rööri-Roope.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 01:39

joo ei ole, palautu vaan mieleen, että kun opiskeluboxissa tuli viemäritukos, niin sitä avatessa selvisi että joku oli ujuttanut sinne sukkahousut - eli sukkahousu-ujutuksesta on kokemuksia, ei suositeltavaa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 01:39

Taloyhtiöni pyytää juuri tarjouksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 07:28

Sitä tehdään nykyään paljon, ei tarvitse repiä viemärijärjestelmää auki ja asunnoista ihmisten pois muuttaa, en ole mitään negatiivista siitä kuullut, asia on meille ajankohtainen, mieheni omistaa osan perikunnan osakkeesta ja sieltä revitään kaikki auki, putket olivat jo niin huonot että tämä viemäriputkien sisäpinnoitus ei tullut kyseeseen.Jos se vaan on mahdollista taloyhtiöönne tehdä ,se on halvempi ja helpompi vaihtoehto, tehkää se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 08:15

Appiukko vainaani tunki viiimeisinä vuosinaan WC-pyttyyn kaiken,minkä löysi.Toppatakinkin.Käytettiin kaikki mahdolliset konstit,että saatiin putket auki.Käsikopelollakin,kun imupumppu ei jaksanut vetää.Onneksi ei pystynyt työntämään sukkahousuja sinne,venutettaisiin niitä varmaan vieläkin ulos pöntöstä-niin paljon kamaa sinne meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 09:25

Muuta tietoa minulla ei ole ,mutta poikani taloyhtiössä on juuri tämä sisäpinnoitus laitettu,tuli halvemmaksi.