Kuka / mikä on mielikki sarjakuvahahmosi? Mikä / kuka niistä on eniten kaltaisesi? Miksi?

Mää oon ainaski Tartsani.

Avainsanat: tarzan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 00:44

Ja mää KARVINEN,spaghetti-fani,laiskakin vapaa-ajalla,nautiskelija...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 01:32

Harald Hirmuinen, sielunveljiä ollaan
(ja molemmilla Helga, siis se joka M.A.Nummisen mukaan vilautteli reittään kylvyssä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.04.2009 - 01:34

Viivi ja Wagner on mieluisin sarjis, ja sarjakuvahahmoista joita tiedän muistutan kyllä ehdottomasti eniten Wagneria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 01:40

bvirtanen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 01:49

Heimo Vesa. Aina vastaavissa tilanteissa.
www.hs.fi/fingerpori/1135245149432

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 01:50

Vastaan taas samoin kuin ennen, että Harald Hirmuinen on minunkin suosikkini.

Muistui mieleeni, että eräs opettajani lukiossa sanoi minua aina Olgaksi. Mainio pari on Kippari Kalle ja Olgakin, mutta hauskempi on kuitenkin Harald ja Helga perheineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 01:52

Asterix kumppaneineen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 06:16

Minä pidän Viivistä ja Wagnerista eniten, sitä logiikkaa ei voi muuta kuin nauraa.Minä joudun Viivi olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 07:58

Tex Willer,sitä luin pienestä isoksi,vieläkin jos jossakin lojuu ,en enää ostele.Ankaran oikeuden mukainen.Toinen tuli mieleen .Lucky Luke .Siinä hyvä huumori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 07:59

Homer Simpson!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 08:13

Olen Pikku Myy, kiukkupussi ja voimanainen, nutturapäinen kääpiö ja raivohullu ADHD-vintiö.
Vaikka ei ole nutturaa enkä ole kääpiö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 08:16

Iines Ankka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 09:07

Siis mielisarjakuvako... lienee Viivi ja Wagner.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 09:34

Minä luulen olevani Nalle puh.vaikka ei minulla ole näissä mitään erikoisemmin mieli sarjakuvaa. kaikki jollain tavalla kiinnostaa minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 09:38

Viivi ja Wakner,minä olen sitten Viivi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 09:55

Tintti-sarjakuvien kapteeni Haddock (Capitaine Archibald Haddock) on aina ollut suosikkini, vaikka kiistänkin kaikenlaisen samankaltaisuuden itseni kanssa. Miehellä on mahtava persoona, todellisuudessa laaja yleissivistys, vaikka kielenkäyttö voisi aluksi viitata muuhun. Sanavarasto, varsinkin mielenmaltin menettämisen yhteydessä, hakee vertaistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 10:42

Maggie Simpson on hyvä tyyppi, ja niin olen minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 10:45

se b.VIRTASEN vaimo, mikäkös sen nimi nyt olikaan? ainakin ulkoisilta muodoilta, mutta enenmän Pikku Myyn pituutta.. ....ja sen vaimon muuta kroppaa muistutan...ja ekäpä sitten muutenkin, mutta kaulin pysyy kylläkin laatikossa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 11:13

Olen ilman muuta Wagnerin Viivi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 15:22

Kyllä täytyy sanoa kuin "kuminaamakin" Tex Viller oli nuorena hyvin suositti ja sitten Villi Länsi sarjan kapteeni Miki oli niitä ykkösiä!
Sarjoja on kyllä hyvinkin paljon ja aivan nuorena oli kaiken kansan suosittu Aku Ankka eka sijalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 15:29

Aku Ankkaa tuli luettua pienenä. Ehkä eniten pidin ja katson vieläkin piirretyistä Pink Pantheria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 16:04

Milla Magia, yhtä räiskähteleviä ollaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 20:24

Mustanaamio.
"Et koskaan löydä Mustanaamiota - hän löytää sinut."
" Mustanaamio ei liikoja lavertele, mutta hänellä on Salomonin viisaus."
"Kun mustanaamio kysyy, silloin vastataan."
Tuossa muutama vanha viidakon sanonta,
tuskin kaipaa perusteluja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:05

Harald Hirmuinen, yllättävä yhdennäköisyys, ajatuksen juoksu ontuu samalla tavalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:45

Iines Ankka. :P