Viemärikeskustelusta tuli mieleen,mistä on KARHUPUMPPU saanut oikeankin työkalunimensä?

Avainsanat: karhupumppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 21:18

Oikea termi on jotenkin näin: viemärinavaaja kumia, painepuoli. Karhu-pumppu tietääkseni johtuu siitä että eräs yritys joka niita alkoi valmistamaan, käytti tuotemerkkiä karhu.

Lähteet:
Alalla ollut yli 25-vuotta.

Kysyjän kommentti

Kiitos valaisevasta vastauksesta eli viemärinavaaja,kuminen kuin tilauskirjasta,rivi ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 00:19

kylläpäs pistit tähän aikaan pähkinän purtavaksi, kun aivot vetää jo melkein hersii...:) juu karhu ja pumppu = karhupumppu..hmmmm...jospas se sitten tulee siitä kun sitä pumppaa niin se imee kuin karhu itseensä päin moskat rööreist...voiskos olla , mutt miten se karhu sit imee, eikös se jyrää lähinnä ...ihmiisin päinkin...jossain tapaukses..huh pähkäilee...kertokaa viisaat mie pilkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 01:41

kuvaa voimaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 08:17

Koska siiinä on yhtä paljon vetovoimaa kuin karhussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 09:37

Kyllä olen samaa mieltä pitkälti kuin tämä Gristalli. Et voimaa ja puhtia. ja kova imuvoima siinä ainakin on. olen nimittäin sitä itse kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 09:40

Karhu on vahva,ei tule muuta mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 10:35

Ähisee, puhisee, murisee ja sitten alkaa tapahtumaan. Voima se on joka jyllää karhussa sekä pumpussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 04:15

Tulee mieleen verokarhu. Sekin vie kaiken ylimääräisen.
Ennenvanhaan karhut rosvosivat kaikki ruoat, jos niitä ei pantu tarpeeksi hyvään turvaan.
Kotieläimetkin lähtivät karhun matkaan.
Karhu vie kaiken mennessään.