Hei, TIedättekö käytetäänkö meikeissä yli päätään sian joitakin osia??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 20:31

www.halloweenexpress.com/pig...-1278.html ...jos haluat näyttää sialta...
Olisiko huhu lähtenyt liikkeelle tästä?
cafnr.missouri.edu/news/pigs...models.php
Sikoja käytetään lääketieteellisissä tutkimuksissa ja siellä esiintyy sana "makeup" tai "make-up".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 20:23

No ei todellakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2009 - 21:19

Paljon mahdollista. Käytetään sianosia myös kirurgiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 21:34

Rasva, jota käytetään lähes kaikien meikkienja voiteiden pohjaaineena, valmistetaan teuraseläinten ruhoista.
Siis,minkit,ketut...
Kaikki murskataan ja keitetään ja.....
Jos naiset kävisi katsomassa vaikkapa jossain rasvatuote tehtaassa alkuprosessia mönjille, niin tuskin tunkisivat sitä niin innokkaasti naamaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 22:25

ja myös ainakin joskus on voiteissa käytetty ureaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 22:27

en usko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 23:13

no ei ainakaan tässä esitetyssä muodossa,kamaraa voi olla jossakin alkuaineissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 23:45

Kyllä niissä käytetään kaikenlaista vähemmän esteettistä tavaraa. Siksipä en halua käyttää mitään meikkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 01:49

Tiedämme,käytetään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 07:03

Kyllä sitä varmaan niissä käytetään samoin kuin nauta eläimen osia, mutta haitanneeko tuo kun kyseisiä eläimiä syömmekin, laardia naamaan ja vatsaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 08:24

Sika niin monipuolinen eläin se taipuu moneksi,ja aivan varmasti myös meikkeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 08:56

Tuskin käytetään.En ole koskaan törmännyt tuoteselosteessa tälläiseen.Mutta sikaa voidaan pitää koe-eläimenä,kun meikkejä tutkitaan ja kehitellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:46

Suurin osa kosmetiikasta on kasvipohjaisia.