joutuuko koulu korvaamaan välitunnilla rikki menneet lasit

Avainsanat: kouluvakuutus silmälasit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 19:35

Jos rikoit lasit ite, nii sun pitää maksaa uuet. Jos joku muu rikko ne, se korvaa.
Näin kait

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 19:40

se on niin siitä kiini, mitenkä ne sielä koulussa hajosi, jos itse syyllinen , niin tuskin, mutta kysy koulusta varmuuden vuoksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 19:44

En tiedä millaisia vakuutuksia kouluilla nykyään on, todennäköisesti korvaisi jos jossain koulutöissä esim. jumppatunilla hajoais. Parasta kysyä sieltä koulusta asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 20:00

oon vähän samalla linjalla ku tuo ensimmäinen tyyppi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 20:05

..tuskin koulu JOUTUU korvaamaan välitunnilla rikkoutuneet lasit. Miksi pitäisi koulun =veronmaksajien) korvata? Tosin nykyään voi olla kaikenlaisia vakuutuksia, kannattaa kysyä koululta.(ei kai täällä Napsussakaan ihan kaikkea tiedetä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 20:07

Oma kotivakuutus voisi ne korvata, mutta siinä on myös se omavastuu, onko se kalliimpi kuin lasit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 20:36

Minulla on ainakin sellanen kotivakuutus joka korvaa silmälasit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 22:26

vain jos ne meni rikki jossain kouluun kuuluvassa pelissä tai muuten koulun ohjelmassa niin koulun vakuutus korvaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 22:34

Ei.

Lähteet:
Tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.04.2009 - 22:39

Eräässä päiväkodissa jossa olin töissä ei ainakaan korvattu lapsen leikissä rikki menneitä laseja..
Koulumaailmassa taas uskon että kiusaamistilanteessa korvaa kiusaaja, tappelussa uskon ettei kukaan, ja koulun omassa ohjelmassa rikki menneet lasit saattaapi jopa korvata koulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 22:46

Kannattaa tiedustella koulussa vaikkapa opettajalta tai rehtorilta, riippuu vähän minkälainen vakuutus koululla on , ja miten silmälasit ovat rikkoutuneet ja missä tilanteessa. Jos on vaikkapa joku tapaturma sattunut välitunnilla .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 23:42

Riippuu ihan siitä missä tilanteessa menivät rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 01:50

Tapauskohtainen käsittely.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 08:59

Jos olet itse aiheuttanut rikkoutumisen,ei korvaa.Jos joku toinen on ne rikkonut,niin lasku menee hänen vanhemmilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 09:05

Itse joudut vastaamaan laseistasi tai joku joku toveri ne rikkoo, silloin hän. Eihän koulu sentään voi korvata.

Lisätty: 16.04.2009 - 09:06

Vakuutuksissa on ehdot eli ei kotvakuutuskaan itsestään selvästi korvaa. Napsulaiset eivät omiin vakuutuksiisi voi ottaa kantaa.

Lisätty: 16.04.2009 - 12:33

Johan nyt veronmaksajat olisivat liemessä jos kaikki (myös tarkoituksella) rikotut silmälasit, kengät, laukut jne. koulu korvaisi jos menisivät rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 10:09

Minun kokemuksellani, ei joudu korvaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2015 - 15:26

Minulla myös ongelma ;(. Koulu oli loppunut,Minulla oli pallo käsissä en pystynyt käyttää käsiä. niin kun saavuin koulun oven viereen/ ulko ovi(tuulikaapin ovi) niin en pystynyt avata ovea käsillä, niin jalalla avasin oven ja lasi meni rikki??? mutta siihen oveen on potkittu palloa melkein 100 kertaa. Joten se oli vahinko? Tuleeko minulle lasku/perheelle? 1 toinenkin oppilas on rikkonu, eikä tullu laskua( vahingossa). Jos rikkoo tarkoituksella , silloin ainakin tulee lasku!