Reiden alue

Hei kaikki!
minun reiteni ovat paksut ja kysyisinkin, mitä liikettä minun pitäisi tehdä saadakseni ne laihemmiksi, tavallinen kävely tai juoksu ei nimittäin auta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 17:21

Nyt minäkin sanoisin, että tyydy kohtaloosi. Reisien paksuus voi olla rakenteellinen juttu. Ja perimällemme me emme juuri voi mitään.

Juha Tapioko se laulaa.....sä olet kaunis ja kelpaat kelle vaan....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 17:04

Hienoa, niin oli Lolallakin, mutta hyvin on pärjännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 17:42

tee intervalleja.. ja kuntosalilla kyykkyj', askelkyykkyjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 19:29

Niin täälläkin, mutta se on vain harjoittelun tulosta.
Massiivisilla reisilihaksilla jaksaa kävellä puolet kauemmin kuin ripakintuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 21:11

Hihi, hyvä chumba! :D Itselläni kans paksut reidet, harjoittelun tulosta sekä vähän naisellisuutta. Eipä se auta vaikka kuinka treenaa ja mitä, ja miten kevyesti..isot ne on ollut ja isoina ne pysyy :) Noita ssatun mainitsemia liikkeitä kannattaa koittaa, muokkaa se reittä ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 22:36

Vihellys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 23:29

Pyöräily, pyöräily, pyöräily auttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 00:15

Pyöräilyn lisäksi rullaluistelu(parantaa periäkin,kerrotaan) ja ssatun jumppaohjeet kuulostaa tehokkailta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 09:09

Kyllä kävely pitkän päälle auttaa ja karkit ja pullat pois.Johan on upeat reidet parin kuukauden päästä.