Minä en tiennyt ostaessani mitään siitä citymaastopyörästä ja se oli matalampi runkoisempi kuin toinen myynissä oleva.

nyt en vielä tiedä opinko ajamaan sillä vaiko en: ei sitä voi tietää. Kannattaaako minun kuitenkin vielä mielestänne yrittää ajaa sillä?

Avainsanat: oliko pyöränosto minulle väärä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 16:52

Jos noin kovasti askarruttaa, etkö ajattelisi vaihtaa pyörän tai myydä sen. Parempi ajaa turvallisella pyörällä kuin olla pääkolmantenajalkana jossain männikössä hienon fillarin kanssa.
Eihän siinä niin tarvitse käydä, mutta jos jännität ja pelkäät, niin eikö pyöräilystä silloin mene nautinto pois.

Kysyjän kommentti

Hyvä vastaus nyt vaan on mielessä pyörä missä olis vähemmän vaihteita ja tavallinen jalka jarru. en enää halua kaatua pyörällä. 19 vuotiaana kaaduin pyörällä ja loukkasin olkapääni niin että se lähti sijoiltaan. se leikattiin mutta ei ole vieläkään se mitä toivottiin. 6 vuotta sitten kompastuin kotona latialla ja kaaduin olkapää lähti paikoiltaan käsi kantositeeseen kolmeksi viikoksi. samalla minulla todettiin verenpainetauti siinä samassa. että 2 juttua samalla kertaa. en jaksas leikkiä minkään pyörän kanssa. kai mulle on jäänyt jokin pelko pyörällä josta. MUTTA KIITOS KAVERI.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 15:03

totta kai ja jos vielä on matala malli niin ei hätiä mitiä, lähde vain polkee...piahan siihen oppii...kysyit myöskin oliko väärä ostos, ei ollut opit ihan varmasti ajamaan, kun kerta jo osaat jotain muuta pyörää ajaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2009 - 15:11

Sinähän näet tällä menolla jo kohta painajaisia ko. pyörästä. Laita se nyt joksikin aikaa pois silmistäsi. Anna ajan hieman kulua, ja yritä jonkinajan kuluttua uudestaan uusin rohkein mielin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 19:00

Vaikuttaa että haluat fillarista eroon, nyt kun se on uusi saat varmasti asiallisen hyvityksen kun vaihdat sen hieman helpompaan. Jos et pitkiä matkoja polje pärjäät 1-3 vaihteisella vallan mainiosti, ei ole jatkuvia vaihteiden säätöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 20:52

Ajettavaksi sen ovat insinöörit suunnitelleet ja sellaisella ajaa valtava määrä ihmisiä joka päivä. Miksi juuri sinä et osaisi ajaa sillä? Kokeile edes ennen kuin teet hätiköityjä päätöksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 21:12

Voitko vielä vaihtaa pyörän johonkin toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 00:08

Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 09:17

Sinulla on kuluttajasuojalain mukaisesti 14 vuorokauden vaihto-oikeus.