Onko pisteet lahjakortti arvontaan vastausten ja kysymysten motiivina nimimerkeille? Saako matkailijat tarvitsemaana tietoa?

Pyöritetäänkö rulettia vain pisteiden takia?
Hukuukuko oikea aihepiiri pisteleikkiin?
Tulisiko lahjakortti arvonta muuttaa perustumaan muihin asioihin, kuin turhiin vastauksiin ja kysymyksiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 14:27

Ei tämä sivusto yksin mikään matkailu sivusto ole, sponsoreiden tuella tämä sivusto toimii ja matkatoimistoja on useita, muita kategorioita on useita ja siellä on myös erilaisia sponsoreita jotka ei liity matkailuun, ja tämän napsun perustaneet ihmiset ovat pienenä täkynä näitä kilpailuja tänne laittaneet että saadaan lisää käyttäjiä ja sponsoreiden sivuilla käymään ,se kun tietää rahaa heidän kassaansa.Monelle tämä on ajankulua ja jotakin kommunikointia päivän mittaan, ja siistiä kieltä pitää käyttää kun on lapsia napsussa myös. Riitely sivustoja on useita joille räyhähenget voivat siirtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 14:24

niin mietitään sitä, mutta täällä napsussa saa kylläkin muista aiheista myös puhua, kuin matkailusta ja itse olen tutustunut toisten laittamiin valokuviin ja matkakertomuksiin, joten suosittelen muillekin, ovat todella hyviä kuvia ja hyviä kertomuksia, ainakin itse olen saanut hyviä vinkkejä, kyllä täällä saa kaikkeen vastauksen , mutta matkailia löytä myöskin napsunsivuilta paljon tietoa, jos itse viitsii vähän sitä tietoa hakea, jotta varmaan tietoa löytyy, kun viitsii etsiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2009 - 14:52

Minä ainakin pyrin vastaamaan kysymykseen aidosti ajatellen ja tietojeni ja taitojeni mukaisesti, ja etsimällä tietoa milloin en itse tiedä, oli se sitten mitä tahansa. Matkakysymyksiin jos olen esim. käynyt ko. kohteessa tai muuten tiedän siitä jotain, muuhun elämiseen liittyviin kysymyksiin miten vain pystyn. En ole tullut tänne pisteiden takia, vaan sen takia että täällä viihtyy ja monesti olen apua saanut omilla kysymyksilläni. Ja kiitos kavereilleni, joiden kanssa olen voinut viettää yksittäisiä rupatteluhetkiä. Siinä minun motiivini napsutteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.04.2009 - 15:25

Joo-o minun mielipiteeni on että täältä sivustolta pitäisi kokonaan poistaa kaikkien pisteet ja ettei tulevaisuudessa voisi enää saada mitään pisteitä.
Arvontakin voisi toimia ihan normaalisti että kaikkien käyttäjien kesken arvoittaisiin mitä arvotaankin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 15:33

Vastaan kysymyksiin vain silloin, kun tiedän asiasta jotakin; matkailuaiheisiin tosi harvoin, koska olen matkustellut vain Pohjoismaissa. Pisteiden keruusta en ole huolissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 15:48

kyllä mä yritän kerätä mahdollisimman paljon pisteitä (ehkä välillä jopa hiukan turhilla vastauksilla) mutta kyllä mä parhaani teen, että auttaisin ihmisiä vastaamalla niiden kysymyksiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 17:02

Vastaan kaikkiin kysymyksiin, jos asiasta jotain tiedän, tai löydän siihen tietoa jostain. Kun liityin Napsuun, en edes tiennyt, että täällä mitään kilpailuja on. Joten pisteiden keruu ei ole ollut motiivini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 18:05

Taitaakin olla oikein venäläistä rulettia, eihän tämä esim. ole mikään lääkäripalsta, ja annetaan ohjeita ja mielipiteitä lääkitykseenkin. Vastaako vastaaja siitä neuvosta minkä maallikkona on antanut kysyjälle jos käykin kalpaten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 19:07

Niin kuin ylhäältä näkee;
onneksi suurimmalle osalle on pääasia mahdollisimman hyvä vastaus,
mutta valitettavasti muutama keskittyy vain pisteiden metsästykseen.
On sanomattakin selvää kenelle palkinnon mieluimmin suo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 08:59

Itse törmäsin sivustoon matkailuun liittyviä asioita etsiessäni. Jotain tiedon poikasta on ollut tarkoitus hakea, en hae juttuseuraa, se taitaa olla monella pointtina.
Pisteiden keruu ei kiinnosta mutta ei ole mitään sitä vastaan jos yllärinä tulee lahjakortti. Pisteiden metsästystä esiintyy mielestäni ihan liikaa...

Lisätty: 16.04.2009 - 09:01

Nuo pisteet sinällään putoavat silloin tällöin kun vastaus/kommentti ei ole ylläpidon mieleinen (ei kukaan tiedä miten on hyvä vastata....en minä aiankaan)

Lisätty: 16.04.2009 - 12:30

Tämä osio on kyllä matkailu eli aloittaja kommentoi ihan oikein.

Lähteet:
omat havainnot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 09:27

Ei minulle.Pidän Napsussa oloa harrastuksena.Mutta olisin tietenkin iloinen,jos voittaisin sen lahjakortin.Jos muuta väittäisin,niin valehtelisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:28

Minun tuloni tähän Napsu -"kerhoon" kävi ihan vahingossa, kun etsin jotakin tietoja Kroatiasta ja sieltä jotain linkkiä myöten juutuin sitten näille sivuille. Olis ihan kiva ylläri, jos sen lahjakortin voittaisin, ei sitä voi käydä kieltämään.