Miksi kanada maljaa sanotaan pojaksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 09:48

Ne on niitä lätkätermejä...
Yhtä tavoiteltu kuin oma poika monelle - valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 09:48

Miehisyyden takia.Pojaksi kutsutaan esim.pontikan tekoon tarvittavaa rankkia (Tuntematon sotilas).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 09:52

on yhtä rakas kuin oma poika...näin olen pohtinut sitä nimitystä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 10:01

Pelaajien matkaan annettava pokaali on kopio (jostain kumman syystä =)). Nimitys voisi johtua siitä. Oikeampi vastaus taitaa kuitenkin juontua Tuntemattoman "pojasta", joka oli täynnä juovuttavaa juomaa. Niin taitaa olla tämäkin "poika" joka kerta kun mestaruus on ratkennut?
Makkaraakin siinä on keitetty.
Osaisipa se puhua!
Nykytekniikalla siihen voisi ympätä videokameran, tai ainakin ääninauhurin. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 11:58

peri aatteessa se vois olla tytär,kun siinä on se juoma malja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 13:00

Niin, tasa-arvon takia voisi olla joka toinen vuosi Tyttö. Voisi olla kohtelukin hellempää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 17:17

Tämän päivän Hesarissa näytti olevan nimityksen syntyhistoria kerrottuna, sattuma.