Miten paljon kahvia aamulla on tarpeeksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 09:39

Täällä menee aikaisin aamulla yksi kupillinen ja aamupäivällä se toinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 09:26

Mulla on 3 kupillista raja,mutta se annos täytyy saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 09:44

nyt vain puolikuppia, kun sappi kiusannut, mutta ei herää , jos ei saa kahvia edes vähän, no normisti yksi tuoppi...ja vähän ehkä lisääkin...jos ei saa aamusta kahvia, niin ei kylläkään herääkkään ja pääkin on ihan nuhjusen tuntuinen..sellainen pökkelö olo...mutta kun on juonut kupin tai kaksi, niin vot..jo päiväkin kirkastuu ja aatokset...sen myötä...on tuo kahvikin aikas koukuttavaa..huomaan...kahvin orjana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 09:52

Nolla kuppia on täällä tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 10:10

Minun pitää aamulla saada 3 isoa mukillista kahvia tai ei kenelläkään ole kivaa, mutta en päivän kuluessa enempää juo, illalla kaakaota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 10:32

1.5 desilitraa mulle riittää,tämä hyvä mitta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 10:45

Yksi kupillinen, kuppi on teekuppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 10:58

Kaksi isoa mukillista juon joka aamu kahvia. Siinäpä se päivän annos sitten on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 11:23

aamulla yksi kupillinen riittää minulle. en juo aamukahvia viikolla lainkaan kun olen yksin. jos on k averi niin sit kyllä se yksi kupillinen tulee juotua. mutta päivällä on sit pakko jo päiväkahvit keittää. muuten alkaa väsyttämään ei jaksa olla edes tässä napsussa. ja muutenkaan tässä koneella sekä tehdä kotitöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.04.2009 - 11:54

Kaksi isohkoa kuppia on riittävästi minulle.Sitten päivän aikana vielä toiset kaksi ja illalla yksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 12:10

2 isoa mukia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 12:17

0 kupillista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 13:53

1 iso mukillinen aamulla. Muuten ei enää kahvia keitellä itsellemme koko päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 13:59

3 mukillista menee aamulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 14:09

en juo kahvia ollenkaan eli 0 kuppia! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2009 - 14:19

Vähintään pari kupposta että herää. Muuten juonkin vihreää teetä litran verran päivässä. Eilen tuli se kahvin tarve ihan todistettua. En voinut labrassakäynnin takia juoda kahvia. Kiireellä sieltä tultuani söin voileivän maidon kanssa ja lähdin sinne keikalle. Koko ajomatka oli kuin unessa kulkisin. Ajatus ja hoksottimet eivät pelanneet kunnolla ja väsytti. Join Kuortissa kupin kahvia ja kas - olin kuin toinen ihminen. Loppu meni huomattavasti paremmissa merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 14:47

1 mukillinen aamulla voileivän kanssa.
iltakahvit tulee juotua silloin 2 kupillista voileipää ja jokin pieni makea...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 16:10

Puolikuppia/mukillista kahvia herättyäni kotona, töissä sitten 8.30 toinen kupillinen, klo 13 taas puol kuppii, siinä koko päivän kiintiö, lauantaisin ja sunnuntaisin vaan se aamun kupillinen, aloin hellimään vatsaani, kun tuntui, et liiasta kahvinjuonnista johtui ja auttoihan se

Lisätty: 15.04.2009 - 22:02

Sitten kun tarkemmin lukee kysymyksen, niin... miten paljon kahvia aamulla on tarpeeksi... mulla itelläni se tarpeeks oli yllä mainittu, mutta en usko, että kahta kupillista enempää on mitenkään terveellistä, jos vielä päivän mittaan juo kahvia useampaan kertaan + viel iltasella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 17:20

Tarpeen mukaan, ei lasketa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 18:57

3-4 kupposta tulee aamusella hörpittyä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 00:33

Maksimissaan kupillinen. Uskon tai en, olen vaihtamassa vihreään teehen. Taikauskoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 12:10

Mutu-tuntumalla niin paljon, että herään. 2 - 3 kupillista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 14:12

monta kupillista...kyllä jo viimeistää aamu kymmenen aikaa keitetään jo toinen pannullinen kahvia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:53

Yksi mukillinen kotona ja toinen töissä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 01:29

En juo kun puol kuppia, kun ei kahvi oikein sovi mulle. Tulee helposti vaan huono olo, sydämen tykytyksiä ja vapinaa. Pakko kuitenkin vähän saada, että herää. Ennen join aamuisin vaan teetä, mut nykysessä työpaikassani alotettuani, jäin kiinni kahviin.