Oikea vastaus -osasto?

Olisiko tarpeellinen? Voisi tarkistaa mikä tiettyyn kysymykseen oli loppujen lopuksi se oikea vastaus.

Lisätty: 14.04.2009 - 23:02

Tarkoitinkin tällä nimeenomaan niitä kysymyksiä jossa kysyjä itse tietää vastauksen.

Lisätty: 15.04.2009 - 12:53

Huomasin että muutama ymmärsi kysymykseni väärin. On esitetty kysymyksiä johon on oikeasti olemassa oikea vastaus, ja jotkut meistä vastaajista haluavat tietää mikä se oli. Esim. oma kysymykseni sukista: oikea vastaus on 3. Tarvitaan vain kolme kpl:tta, jotta tulee yksi samanvärinen pari.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 22:40

niin oiskin, yritän sitten itse katsastaa noita vastauksia uudelleen toivoen , että kysyjä ois laittan vastauksen..jos on jokin arvausjuttu..tai murrejuttui...ois kyllä kiva , jos ois vastaus jotenkin ilmoitettu...

Kysyjän kommentti

Tehkäämme me aloite, ehkä se siitä sitten vakiintuisi. Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 22:42

Olen kyllä samaa mieltä. monet vastaukset ilman viitettä perustuu oman mielikuvaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 22:59

Kyllä.
Tai sitten kysyjä voisi laittaa kysymykseen parin päivän päästä vastauksen.
Tosin läheskään aina kysyjä ei tiedä vastausta vaan nimenomaan kysyy sitä muilta, kukas sen silloin päättää mikä on oikea vastaus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 23:21

Jos johonkin kokoelmaan jäisi vain oikea vastaus, pidemmällä aikavälillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 23:43

Viimeksi ainakin tiesit oikean vastauksen kysymykseeni.
Tuo kahden vuorokaudenparhaan vastauksen valitsemisaika lyhyt etenkin näin pitkänä viikonloppuna.
Olisin mielelläni valinnut itse muutamia, mutta kun en ehtinyt, sain vain äänestää.
On yllättävän vaikeaa valita monista hyvistä vastauksista vain yksi. Tuntuu kuin loukkaisi muita.
Ehkä kaikki kuitenkin ymmärtävät, että ei näitä saa liian vakavasti ottaa.
Jos jokin jää vaivaamaan, niin toki saa kysyä yksityisviestillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 03:58

Mikä on oikea vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 08:09

Voisi kyllä kysyä mikä lopulta on se oikea vastaus,kun ihmisillä on monesta asiasta täysin vastakkaiset mielipideet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 09:04

pitääkö tietää vastaus kun kysyy jotain? mitähän ideaa siinä on..eix tääl just kysellä sellasia juttuja joihin itse ei tiedä vastausta..hmm erikseen tietysti arvuuttelut,kompat yms

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 09:36

Olen oppinut Napsussa monta uutta asiaa ja luenkin vastauksia tiuhaan.Oikea vastaus on usein löytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:54

Siis? Itse kysyn, jos en tiedä. Toisaalta ei kai siitä mitään haittaakaan olisi, jos sellainen osasto olisi. :)