pääsen ripiltä tossa kesällä, mutta en tiedä minkälaisen mekon haluaisin, linkkejä olis kiva saada?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 21:20

Tällainen ei taida tulla kysymykseen?
www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.../04/852294
Entä täältä?
www.halens.fi/ProductList.as...a23ca24bd7
Onnea kuitenkin näin etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 20:53

nykyisin ei ole niin väliä sillä , että onko se valkoinen rippihame vai minkä värinen, osta vain ihan sellainen , jossa viihdyt...ja tunnet , että pidät siitä mekosta...missähän päin asustat, en voi laittaa nyt lenkkejä , mutta katso stokmannin sivuista , sokos, tai lindex onhan noita googleen vaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 21:24

voit ostaa mustavalkokukallisen mekon minun siskon tytöllä oli viime kesänä sen värinen kun pääsi ripille. ja se on ihan nätti sellaiseen tarkoitukseen myöskin ja voit pitää sit myös myöhemmin kesällä jossain juhlissa jos sinulla sellaisia on tai sit ihan muuten vaan. katso vaikka H&M:tä, kapphallista, tai seppälästä jos siellä olis hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2009 - 21:42

Mieti siinä mielessä sitä mekkoa, että voit käyttää sitä muissakin juhlissa tai muuten vain. Voithan sinä ostaa puolihameen ja erillisen yläosan, jolloin voit käyttää niitä sitten erikseen jonkin muun kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 22:03

www.peterhahn.fi/ecshop/shop...mp;cartid=

www.asos.com/

tässä on linkkejä mannerrmaiseen tyyliin. minusta idan ehdotus kaksiosaisesta puvusta on hyvä.

niukan topin päälle olisi joku kiva pitkähihainen mukavan näköinen. eli tiukka alle ja väljempi sen päälle ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 22:51

Kaunis ja tyylikäs, ei näyttävä. Mieti, että sun päällä vain kerran, ei ehkä kannata hirmusti euroja siihen sijoittaa? Yksinkertainen on tyylikkäintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 09:56

Laita joku hempeän värinen,pitkä kesämekkoKatsoin uudesta Cosmopolitan-lehdestä,että pitkät mekot ovat taas muotia.