millä kesakot häipyy...

Avainsanat: kesakot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 20:35

HYvällä itsetunnolla niitä on pian liiankin vähän. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 20:37

Ei niitä millään pois saa , mutta vanhemmiten vaalenevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 20:38

En haluaisi et kesakkoni katoaisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 20:38

ystäväni yrittää kovin saada niitä porkkanarasvalla, mutta ei ole tullut minun mielestäni mitään ihmeellistä ja mullistavaa näkyviin, eli kyllä ne kesakot ovat ja pysyy...hänellä...voit kokeila , jos haluat...voihan olla , et sinulla vois tuo aine vaikuttaakin..en nyt muista mistä hän sitä ostaa, joten kauppaa en voi neuvoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 20:38

Ainakin välttämällä aurinkoa ne vaalenevat huomattavasti, tosin minusta ne ovat oikein mukavan ja persoonallisen näköisiä, joten miksi niiden välttämättä pitäisikään häipyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 20:42

Eipä kurpan paska millään lähde, mutta odota jos vamhetessa ne hukkuisi, niin minulta häipyi, kun tulin niinsanotusti aikuiseksi, en muista aivan tarkkaan ikääni silloin, mutta 20 päällä pikkuisen olin, kun huomasin olevani niistä erossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 20:50

jos ei itsestää lähde, anna olla, ei yhtään paha juttu sekään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 21:12

ei ne häivy.. meikillä voi häivyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2009 - 21:35

Kyllä ne matkassasi valitettavasti kulkee. Peittää aina voi yrittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 21:37

Nehän on nättejä, katso vaikka Ingalsin Lauraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 22:09

Minusta pisamat ovat pikantti lisä ja saavat minut hyvälle tuuulelle nähdessäni sellaisia jonkun kasvoilla.

No. jokaisella on omat mieltymyksensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 22:52

Ne on kauniita! Älä häivytä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 23:26

Älä ihmeessä häivytä. Henkilöt joilla on kesakoita ovat niin pirteän ja iloisen näköisiä. Itselläni oli nuorena tyttönä muutama, ja toivoin, että tulisi lisää. Vaan ei tullut, hävisi entisetkin ikääntyessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 07:57

Ei kesakot lähde millään konstilla. Vaaleta voivat tosiaankin iän myötä..en tiedä minkä ikäinen olet.
Ja niin kuin edellä todettiin, ne ovat kauniita ja persoonallisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 09:58

Ei niitä pois saa -eikä tarvitsekaan.Kesakot sopivat hyvin henkilöille,joilla niitä on.Älä ota paljon aurinko,koska siitä kesakot pitävät ja tummuvat lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 21:35

Itse olen koko ikäni "kärsinyt" kesakoista jotka etenkin etelän auringossa todella poksuvat poskille. Tervetuloa vain joukkoon sillä niitä ei saa millään pois. Ja kun minulla on ikää jo lähes 50 ja ne sen kun voimistuvat niin en tiedä tuota lohdutustakaan, että ikä ne veisi. Ei auta kuin oppia iloitsemaan niistä...