mihin aikaan lähtee laiva ja mikä laiva? voiko saada linjaautokyydin valkealan abc:ltä

[email protected]

Avainsanat: tallinna viro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 10:11

Matkavekka ainakin poimii matkustajansa eri asemilta,myös sinun suunnaltasi.

Kysyjän kommentti

kiitti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 17:45

katso meneekös siitä auto helsinkiin tai jos ei siitä niin voisitko sitten vaihtaa autoa jossain ..matkahuolto sivuilta voit tarkistaa aikatauluja ja reittejä....laita googleen metkahuolto....Matkahuolto - Aikataulut...laiva aikataulut tallink tai viginkline....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 17:56

Autolautat kulkevat Tallinnan ja Helsingin välillä useasti päivässä, matkan kesto on noin neljä tuntia. Kantosiipialukset ja katamaraanit liikennöivät reitillä myöhäiskeväästä myöhäissyksyyn. Niillä Suomenlahden ylitys vie puolitoista tuntia.

AIKATAULUT:
Tallink
Linda Line
Eckerö Line
Viking Line

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 18:33

... mistä ja miten me sivulliset voisimme tietää mille laivalle haluat ja milloin?

Jos olet ostanut matkalipun, niin siitä se yleensä selviää...

Hyvää matkaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2009 - 21:22

Jos sinua laivamatka kiinnostaa niin käy Siljan ja Tallinkin nettisivuilla katsomassa mitkä laivat lähtevät ja mihin aikaan jompaan kumpaan suuntaan Helsingistä. Samalla voit katsoa sitä kuljetuspuolta. Myös sanomalehdissä matkatoimistot mainostavat näitä laivaristeilyjä kuljetuksineen. Kouvolasta ainakin tulee linja-autokyydillä risteilylle porukkaa.

Lisätty: 14.04.2009 - 21:24

Lisään vielä että onhan niitä muitakin varustamoja kuin nuo minun mainitsemani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 22:50

Kyllä sinun on itse valittava esim. täältä: www.matka.fi/haku/fi/
löysin nämä huomis aamuksi:
Valkealan linja-auto - Helsingin keskustaan
lähtee - perillä
02:22 - 06:45 suoraan
03:42 - 07:53 suoraan
06:50 - 08:53 2 vaihtoa, Lahdessa junaan
07:20 - 10:32 vaihto Kouvolassa
09:10 - 12:07 suoraan
10:00 - 13:26 2 vaihtoa, Lahdessa junaan
ja sen perusteella valitset sopivan laiva mihin ehdit.
www.tallinksilja.com/fi/trip...uises/tal/
www.vikingline.fi/reitit/hel...llinna.asp

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 00:55

Kysyppä matkanjärjestäjältä. Se tulee omatoimimatkaa huokeammaksi viroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 10:31

Varmaan "Metkahuollon" sivuilta löytyy yhteys "ketjuna".