Kartano ja puutarha kamasetti ei toimi! MItä arkoitaa ep9?

Se on tietokone peli! Se on lisäosa.

Avainsanat: the sims 2

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 12:46

EP9 tarkoittaa 'Extension Pack 9' eli laajennusosa 9.

Tuon kamasetin kanssa on muillakin ollut erilaisia ongelmia. Ohjelman tehnyt firma (EA) tarjoaa teknistä tukea www.support.ea.com ja päivitettyä exe-tiedostoa.
Keskustelupalstojen mukaan tuon kamasetin asennus on poistanut joidenkin käyttäjien kovalevyltä muiden osien asentamia tiedostoja jne. Kaikkien ongelmat ovat olleet hieman erilaisia, että vaatii kärsivällisyyttä ja testausta, joissain tapauksissa kaikkien osien uudelleenlataamisen.

Lähteet:
support.ea.com/cgi-bin/ea.cf..._topview=1

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 04:28

Onnittelut. Sinulla on aikaa muihin harrastuksiin. epäpuhdas 9

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 09:10

Olen joutunut kuuntelemaan samanlaisia valitteluja, enkä ole pahemmin osannut auttaa muuten kuin yrittämällä uudelleen ja uudelleen.
Kannattaa antaa sen latautua vaikka tunnin, josko se alkaisi pelaamaan. Usein se on auttanut.
Kärsivällisyyttä...

Kerran oli kyllä levyasema rikki. Uusi maksoi nettikaupassa kympin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 10:24

Anna latautua rauhassa,kuten Papiti neuvoi.En ole peli-ihmisiä,enkä ole niistä kiinnostunut ,mutta lapsenlapset pelaavat ja tietävät kaiken tietokonepeleistä,joten tulee samalla opittua itsekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 16:12

Mulla toi on toiminu kyl ihan hyvin