Kunka saan pois pikku masusen??

Mulla on sellainen pömppis (kumpare navan ympärillä) ja se ajaa mut hulluuden partaalle. Se ei lähde millään pois!! Olen yrittänyt puolen vuoden ajan saada sitä pois vatsalihas liikkeillä (teen joka päivä 50). Mikään ei tunnu auttavan!! Auttakaa Napsulan väki.

Avainsanat: vatsa pömppis kumpare vatsalihas apua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 15:33

Ei se rasva pala vatsalihasliikkeillä. Etsi rasvanpolttoon sopiva liikuntaohjelma, ravinnossa vähemmän kaloreita kuin kulutus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 15:25

kyllähän noita rasvaimujakin tehdään, mutta en sitten tiedä, että kuinka herkästi alkavat tekeen imuja,mutta jos alat masentumaan masustasi, niin kyllä kait siinä jo on hyvä syy tehdä rasvimut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.04.2009 - 15:44

Mie ainakin sain omani pois ihan reippailla pitkillä kävelyillä sekä terveellisellä "ei lihottavalla" ruualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 15:57

Tuolla youtubessa vatsaliikeohje havainnollistettuna.
www.youtube.com/watch?v=8pxTokeMeDk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 16:10

Kaikki vaalea leipä ja pulla pois + yllä jo mainitut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 16:17

et sä saa sitä pois pelkillä vatsalihasliikkeillä.. sun pitää tehdä aerobista liikuntaa ja kuluttaa kaloreita.. rupee tekemään erilaisia intervalleja ja ihan kunnon painoilla kuntosalilla treenaamaan.. plus ne vatsalihasliikkeet.. ja tietenkin syö terveellisesti äläkä niin paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 16:27

jumpparini kertoi äitinsä tehneen aloittelijan oppaassa näytettyä perusliikettä 2 kilon painolla 15 min/pv. Tuloksena oli juuri vatsanseudun kiinteytyminen ja painonpudotus vuodessa 11 kg.

kiinteytyminen oli alkanut kahden viikon jälkeen.

kahvakuulassa liike on pieni eikä siinä satu vahinkoja. minäkin teen liikkeitä istualtani, jos siltä sinä päivänä tuntuu.

kannattaa aloittaa pienellä painolla.

Lähteet:
kahvakuula.fi/kahvakuula/alo...ijan-opas/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 18:48

Vatsalihasliikkeillä kuulemma tahtoo nousta se kumpu näkyvämmäksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 19:28

Jos se on pikku masunen eihän sinulla mitään hätää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 21:06

Syömällä vähemmän.
Ääriesimerkkeinä 500 kiloiset jenkit ja keskitysleirivangit.
Ruoka se on joka painon määrää, ei liikunta.
Suklaalevyn polttamiseen saisit juosta täysillä puoli päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 00:06

Pikku pömppis kuuluu asiaan, onneksi ei ole iso pömppis. Vatsa- ja kylkilihasliikkeitä pitäisi tehdä vähintään 200 päivässä tehokkaasti, ei mitään pikku pumppausta, vaan kunnon rutistuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 04:32

Älä syö liikkuessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 10:17

Pieni pömppis on ihan viehättävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 10:31

Mulla on sama ongelma.Pömppis jää,vaikka laihtuisi.Neuvon ostamaan vartaloa muokkaavat sukkahousut.Pistää pömppiksen piukkaan.(Oma kokemus)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 12:17

Tutustu Pilates-ohjelmaan. Lainaa kirjastosta Peter Kelderin "Viisi tiibettiläistä riittiä". Toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:00

Tule meille siivoamaan, jopa alkaa pömppis pienenemään. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 00:47

multa se lähti aikoinaan uimalla, kilometri päivässä (ja tietysti ne eväät oli vähän kortilla)