Kuinka ruokakaupat ja ravintolat ovat auki nyt pääsiäisenä 2009 Hanian kaupungissa?

Avainsanat: hania kreikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 21:27

Olin kerran pääsiäisen aikaan Ateenassa ja hiljaista oli. Ruokaa toki sai.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 16:05

Onkos Kreikassa pääsiäinen niin kuin eri aikaan. Eikös pääsiäinen jo mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2009 - 21:08

Ihan varmasti siellä on kauppoja ja ravintoloita auki. Ja sanoisimpa että aina, on sitten juhla mikä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 08:26

Kreikassa pääsiäinen ei ole vielä ollut, on eri uskonto, ei siis luterilainen maa.
Kauppojen aukiolot vaihtelevat, asia selviää paikan päällä. Ravintoloista saa kyllä ruokaa.

Lisätty: 15.04.2009 - 08:26

Pääsiäinen on Kreikassa vuoden suurin juhla joten kaikki paikat ei ole todellakaan auki.

Lähteet:
käytännön kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 10:34

Pääsiäinen on suurin juhla Kreikassa ja silloin kaikki liikkeet ovat suljetut.Mutta pääsiäinen meni jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 14:28

Pääsiäinen on Kreikassa aina vähän Suomen pääsiäisen jälkeen eli 24.4.-27.4.2009. Liikkeet on auki osan illasta/päivästa perjantaina ja lauantaina, mutta sunnuntai ja maanantai suljettu. Kysymys koski tavallisia ruokakauppoja/ravintoloita, koska saavumme yöllä ja aamulla pitäisi saada haalittua aamiaistarvikkeet jostakin ; )