Hyvää päivää napsulaiset! Tulin minä äsken koulusta, niin kun nyt minä olin yhden kaverin luona yötä ja sitten jatkuu------>

Aamulla syötiin 2paahto leipää ja kaakaota. Sitten me mentiin kävelemällä kouluun ja minua alkoi koske vatsaan ihan hirveesti. Kun me sitten tultiin koulun välkälle olin niin tuskissani että itku meinas päästä kun koski mahaa niin kauheen paljon. Tuntu etten kestä sitä tuskaa. Menin kesken väli tunnin tekemään vessaan ne....tiedättehän ja piti varmaan käydä vessassa ainakin 3kertaaXP Minun rakkooni ja mahaan koski oudon hirveästi että kannattaskohan kouluun mennä huomenna? Ja mikä sellasen kivun aihetti? Ponnistelin koko koulu päivän maha kipeenä ja en viittiny kertoa opettajalle kun halusin olla niin kovasti koulussa tai no en kyllä aika kovasti mutta se tuntu oudolta lähtee sillen kesken koulu päivän kun kaikki vaan töllää sitten.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 15:04

voisikos sinulla olla virtatientulehdus...voisitkos kertoa äidille tai isälle noista kivuistasi ja joskos vaikka kävisitte lääkärille puhumaan ja näyttämään sinua, josko hän löytäis vian , mikä se sitten onkin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 15:11

Jos oireet pahenee,,se voi olla virtsatietulehdus.Kerro äidillesi ja jos menet huomenna kouluun,niin mene heti kouluterveydenhoitajalle.Hän järjestää ajan lääkärille ja saat lääkkeitä vaivoihisi.Älä pitkitä tätä asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 15:31

Lähde alueesi perusterveydenhuollon päivystykseen, jos edellen mahaan koskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 16:04

Lääkäriin se on mentävä silloin, kun johonkin kamalasti koskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 16:15

mee heti lääkäriin tai edes kouluterveydenhoitajalle.. voisko liittyä jotenkin laktoosiintorelanssiin.. tuskin en tiedä.. mut jos vielä aamulla sattuu niin älä sit mene kouluun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 18:49

Ilmavaivatkin saattaa aiheuttaa tollasta tunnetta. Tai sitten just virtsatientulehdus, huomenna terkkarille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 19:25

Niinkun tässä toisetkin sanovat,että lääkäriin vaan. Niin selviää mikä sinulla on vaivana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 20:29

ettet vain ole allerginen jollekkin ruoka-aineelle jota olet syönyt tai juonut? esim: kaakao. kerro vanhemmillesi asiasta, ja vaikka jos jaksat kouluun huomenna mennä niin käy vielä terveydenhoitajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 21:05

taitaa kuule olla mahatautia jota on nyt kosvasti liikkeellä, varmaan voit huomenna olla pois jos tauti jatkuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 21:46

Jos on kovin kipeä, niin ei sitä kannata salata.
Jos et pysty aamulla kouluun, niin sitten sinun kannattaa lähteä lääkäriin. Sinuna menisin suoraan kouluterkkarille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 00:09

Joku pöpö ollut vatsassa. Lepää niin kauan kunnes kipu on lähtenyt, ei kouluun. Kipuja ei kannata salata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 14:28

se on varmaan vatsatautia sitä on paljon liikkeellä ainkin täällä päin. mun äidillä on juuri meneillään sellainen mahatauti et oksentaakin ja maha aivan löysällä.