Voiko napsussa julkaista elämäkerran 152sivua? Tuskin kukaan tälläistä kysynyt.

kirjoitettu on..

Avainsanat: nettikirjako..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 14:37

tuskin mahtuu näihin lokeroihin, kysyppä ylläpidolta neuvoja

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 14:38

kysyppä sitä asiaa tuolta ylläpitäjältä napsulta iteltään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:44

Lataa se omalle palvelimelle niin saavat halukkaat sieltä kopioida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:44

Ei varmasti Napsussa,mutta mikset tarjoaisi sitä jollekin aikakausilehdelle julkaistavaksi jatkokertomuksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:48

Haluatko kirjailijaksi?
Tarjoa kirjaasi tai kirjaideaasi Nettikirjaan.
Siellä on lomakkeita millä ottaa yhteyttä:
www.nettikirja.com/page_view...=7&p=7

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 16:01

Ei nyt sentään Napsussa. Tee omat sivut ja julkaise siellä. Tai tee omakustannekirja. Maksaa, mutta ehkä kannattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 16:12

mites meinasit sen julkaista? tai siis missä muodossa?? epäilen että tohon kysymys juttuun mahtuu niin paljon tekstiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 20:16

Luulisin sitä liian suureksi, sillä itselläni on matka kertomus olemassa laatikossa ja sitäkin on lähemmäs 200 sivua ja en edes yritä ympätä sitä näille palstoille, katsotaan mihin se loppujen lopuksi joutuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 04:37

Ehdottomasti 1520 osan jatkojännärinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 11:58

Ei varmaan tänne Napsun sivuille, mutta tarkista asia ylläpidosta.
Palisanterin linkkiä kannattaa kokoeilla.