kuinka usein vaihdat profiilikuvasi?

hyvät kategoria mahdollisuudet taas.....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 13:53

Heti kun porukka alkaa tunnistaa kadulla...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 13:23

toistaiseksi en vielä koskaan, ja tuskinpa tämän komeemmaksi muutunkaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 13:26

tämä kuva on toinen, kun aikasemmassa oli vain onni, niin nyt komeilee molemmat onni ja otto...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 13:38

Mulla taitaa olla toinen kuva menoss ja en taida heti huomenna sitä vaihtaa, saa nyt sitten nähdä jos jotain ilmestyy esiin uutta juttua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 13:38

Ensimmäinen kuva oli käytössä 11 päivää, tämä on ollut kohta 11 kuukautta, oliskohan aika vaihtaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:02

en ole vaihtanut kun en muista miten se tehtiin. täytys kokeilla vaihtaa. miksi pitäs vaihtaa eikö kissa mielytä tällä enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.04.2009 - 14:04

enpä ole vielä kertaakaan vaihtanut täällä. tosin olen vasta niin vähän aikaa ollutkin kuvioissa.
Muilta sivustoilta en vaihtele yleensä kuvaa ollenkaan.Sen minkä valitsen yleensä myös pysyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:36

Kerran vuodessa että säilyy edes jonkinlainen uskottavuus.
Ei ole tarvetta vaihdella sitä muutaman päivän välein...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:47

En koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:48

Saa olla sama kuva aina vaan, ja kuka sen tietää kenen kuva se on, naapurin rouvan tarttis kahville pyytää taas jos päivittäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 15:54

En ole vaihtanut kertaakaan. Ei tämä Napsuilu miksikään muutu, vaikka vaihtaisi kuvan joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 16:30

Mie taas vaihtelen aika usein. Toivottavasti se ei häiritse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 16:37

Kerran olen vaihtanut ja varmaan jossain välissä vaihdan taas, mutta en kovinkaan usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 16:51

aina välillä,nyt panin tänään otetun oma kuvan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 16:53

Aina kun vähänkin käännyn ;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 16:53

minä haluan sulautua tapettiin. olla hajuton ja mauton kuten kunnon naisen pitääkin olla... alamainen miehisille miehille....enkä viekoittele ketään kuvillani...

siis näin tänään. huomenna voi olla jo toisin. kainaloinen kana.. blondi...munakas mummo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 16:55

Yhen kerran nyt olen vaihtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 17:37

Kerran olen yrittänyt..siinä kuitenkaan onnistumatta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 18:52

1-2 kertaa vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 20:27

Sama kuva on ollut alusta asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 20:36

aina kun kyllästyn vanhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 20:47

Epä vaihtele kuvia,kun en osaa sitä tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2009 - 21:01

Minun kuvani saa minut aina hyvälle päälle kun sitä katselen, en tule vaihtamaan kovin herkästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 23:06

Mennen tullen, silloin tällöin ja nyt taas.
Kysymyksesi kirvoitti vaihtamaan kokkokuvan pois, onhan jo pääsiäinenkin ohi. Tämän pöllökuvan nappasin Kirjurinluodolla Porissa, alkuperäisessä versiossa tosin oli 2-poikasta, mutta kroppasin toisen pois, koska ei olisi mahtunut tähän pikkuriikkiseen molemmat. Sarvipöllön poikanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 00:22

Meinasin ensin pitää alkuperäisen kuvan, mutta vaihtelu virkistää. Kuvan vaihtaminen kertoo myös jotain persoonallista ihmisestä aina, jos sitä osaa lukea. Se kertoo mielialoista, yms. Toinen kuva vasta menos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 00:32

Harjoittelun merkeissä olen vaihtanut jo kahdesti. Menossa on siis kolmas. Orava pää nurmikon kätkössä oli muuten hyvin kuvaava, mutta liian kaukaa kuvattu.
Vaihdan varmaan kohta, kunhan jaksan kaivella noita albumeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 04:39

en koskaan ja toistakaan kertaa en tee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 16:31

Mä oon mikä oon... laulun sanoja lainatakseni, tuo unelias kisu näppiksil, en ole vaihtanut ja miks vaihtaisinkaan, näin mut tuntee kaikki napsulaiset het oitis, tiiä sitten onko hyvä vai paha tai siltä väliltä heitin mielestään, mut mukavii nimimerkillisii kavereit on paljon, välillä tosissaan hämääntyy kun ovat vaihtaneet kuvaansa, nyyh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:03

Jää nähtäväksi. :)
En ole vielä kertaakaan vaihtanut...