Miksi blondin mielestä taivaaseen ei kannata edes pyrkiä?

Lisätty: 14.04.2009 - 11:23

Ei tästä loukkaantua saa. Oikeaa vastausta ei vielä näy.

Lisätty: 14.04.2009 - 12:12

Vielä lisätietoa, että tämä kysymys ei niinkään loukkaa blondeja, vaan paremminkin miehiä.

Lisätty: 14.04.2009 - 20:51

Tämä oli minusta niin hauska, että toivoisin jonkun ratkaisevan tämän ennenkuin se siirtyy sivulle 47, eli annan vielä yhden vinkin
"Taivaaseen ei kannata blondin mielestä pyrkiä, koska siellä on liian vähän... mitä?"

Avainsanat: vitsi blondivitsit vitsit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 21:06

Mitä ihmettä! Minä ainakin haluan taivaaseen, jos siellä on niin vähän tyhmiä miehiä!! :P

Kysyjän kommentti

Aivan! Taivaassa on halukkaalle blondille liian vähän miehiä! Miehet kun ovat varsinaisia syntisäkkejä.
Sinä olet sitten kiltti blondi, jos oikein haluat taivaaseen! XD
En epäile yhtään, että myös (halutessasi) pääsisi sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 11:09

Minä olen kuullut että punapäät ei taivaaseen pääse, ja minä olen punapää, mutta olen ajatellut että siellä toisessa paikassa voisi olla hauskempaakin joten sinne, ja blondit voisi tulla sinne myös niin sitten siellä vasta hauskaa onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 11:09

Liian painava pysyäkseen pilven päällä?
Tai jotain muuta yhtä järkevää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 11:18

joopati joo....eiköhän se mennyt et, punapäät eivät pääse taivaisiin, mutta eipäs sitä ketään tiedä, mihin täältä sitten mennään, en minä punapää ainaskaan,,jotvoisin tuohon mitään vastata...ois kyl kivaa , jos sinne minne mennään , ei tarvis yksin olla, ois sitten vaikka niitä plontei kanssain sitten siellä...hm..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 11:21

"yksinkertaisten on taivasten valtakunta" ,

ei tarvitse pyrkiä, paikka valmiina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 11:58

Kaikesta voi kyllä spekuloida, mutta ei kait se ole hiusten väristä kiinni mihin kukakin pääsee?
Vitsejä on paljon ja nää vaaleaveriköt lasketaan yleensä sinne tyhmien kastiin noissa vitseissä, mutta en minä alkaisi sellaisista väittelemään.
Meissä kaikissa on niin erineviä ihmisiä ja eiköhän jokainen omalla toiminnallaan sitten ole hankkinut sen paikan paratiisissa ,tai ei !!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 11:59

eksyy matkalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 12:12

En voi olla kertomatta uuden sarjan "Manaaja" alussa ollutta vitsiä näin aasinsiltana taivaaseen pyrkimisestä. Roomalaiskardinaali kertoo sarjan alussa vitsin, jossa Äiti Teresa saapuu Taivaan porteille. "Sinulla on varmaan matkan jälkeen nälkä", Jumala kysyy ja ojentaa Äiti Teresalle tonnikalapurkin. Äiti Teresa katsoo alas helvettiin, jossa synnintekijät herkuttelevat hummeriaterioilla ja kysyy Jumalalta miksi he saavat mässätä. Jumala vastaa: "Ei kahden ihmisen takia kannata alkaa kokata."

Blondista en osaa sanoa.