Elämää on pääsiäisen jälkeenkin...pyhät päättyivät. Miten arkesi alkaa?

Lisätty: 14.04.2009 - 07:56

Voi sua onnekasta, Sulkis. Täällä sama, harmaa ja kylmä ilma, lunta maassa ja järvet jäässä.

Avainsanat: harrastus matka vapaa työ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 13:08

Kaikki me siat oltiin erittäin onnellisia tiedosta, ett Joulunkin jälkeen on elämää.

Tämä viesti Pääsiäisen jälkeisestä elämästä lienee yhtä suuri ilosanoma maailman kaikille lampaille ...

Kysyjän kommentti

Kiitos hauskasta vastauksestasi. Kiitos myös toisille vastanneille...kaikkihan me jatkoimme elämää pääsiäisen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 07:53

On alkanut jo sillä eilen oli aivan normaali päivä täällä kanarialla ja mukavan lämmintä oli sekä tuli oltua rannalla makoilemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 08:19

Pitää mennä tekemään työkeikka. Senjälkeen menen ottamaan hiusten pehmennyksen ja leikkaus....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 08:20

Kauppaan pitää mennä, jääkaappi on tyhjä, ja ajattelin maalata kukkalaatikoiden metalliset kehikot tänään, ja mieheni on kotona jonkun aikaa lomautettuna, ja hänelle keksin jotain puuhaa, se on kokopäivä hommaa minulle kun olen pomona ja hän tekee. Sanoo kyllä että töissäkin olisi helpompaa, ei ole pomo selän takana koko aikaa. Näin meillä mennään pari viikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 08:22

Terveisiä vain kummallekin. Mukavaa että pääsee vielä pilkille. Kohta sahaan avannon, kunhan jää vielä hieman ohenee. Moottorikelkan saa kyllä jo laittaa kesäteloille, mutta vene on jo katoksessa viimeisten viritysten takia ja verkkoja on tullut ostettua lisää vajaa kilometri.
Että kyllä täälläkin tekemistä löytyy.

Lisätty: 14.04.2009 - 10:50

Terveisiä siis kaikille tasapuolisesti. Täälä näkyy olevan muitakin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 08:23

Tänään on siivottava kaappeja ,että saan mahtumaan perintö porsliinit kaappeihin ja kirjahyllyyn tehtävä tilaa perintö kirjoille,vaatehuoneeseen tehtävä tilaa perintölakanoille,mutta rahapussiin ei tarvitse tehdä tilaa perintörahoille,uh mikä helpotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 08:35

liekö liikaa syönnyt herkkuja pääsiäisen, kun sappi alkoi taas vaivaan....joten nyt vain oottelen , josko lääkeet auttais...enkä oikein mitään kummoisempaa tänään teekkään , no tuolla ulkonakin on märkää sateen jälkeen, mutta onneksi ei ollut lunta....on sentään toivoa joskos se kesäkin tulis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 08:39

menen tapaamaan entistä työkaveriani ja hyvää ystävääni jonka olen tavannut ja sattumalta löytänyt 18 vuoden, jälkeen.menemme syömään ja varmaan siinä parannetaan maailmaa ja nauru ja ilo pursuaa kunnon naisenergiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 09:06

Vanhin poika tuli tyttärensä (3v) kanssa meille (mulla tämä viikko lomaa), oli vieny vaimons Kätilöopistolle ja tää päivä nyt jännätään kun pitäis ensimmäisen poikapuolinen lapsenlapsi syntyä, ennestään tyttöjä kolme mulla lapsenlapsina:) Näin tää lähtee arki Pääsiäisen jälkeen käyntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 09:10

Meni matkasuunnitelma vähän remonttiin, tämä päivä taitaa huveta varauksia peruessa ja uusia tehdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2009 - 09:15

Aamulla kävin labrassa, hoidin firman maksuhommelit, kohta lähden kohti Lahtea työkeikalle, huomenaamulla permis ja sitten taas palautuukin sama rytmi. Ulkona tosin on enemmän seurattavaa ja se tuo hieman mielenkiintoa päiviin. Nyt on harmaata ja sumuista. Toivottavasti siellä etelämmässä paistaa aurinko. Iloista päivää kaikille teille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 09:39

Mulla on nuha dai muuden meillä on pölyä, eddä nenä on dukossa. Siitepölyallergian mahdolliduuskin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.04.2009 - 09:55

Hyvin väsyneesti ainakin alkoi. Ja inhottava päänsärkykin.
Kait tämä päivä tästä sitten etenee paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 10:01

kaheksalta menin kouluun kemian tunnille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 10:21

Ei suunnitelmia sen enempää, kuin kotona paikkojen järjestelemistä, ja pyykkiä koneeseen. Taitaa mennä ihmetellessä, kun ei tuo aurinko ole näyttäytynyt viikkoon. Onkohan sitä olemassakaan. Tämä ikuinen harmaus on ihan kauheeta. Alkaa masentamaan, kun ei mitään kevään merkkejä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 10:27

tänään täytyy tiskit laittaa tiskikoneeseen. siivot paikkoja huoneissa. pyykin pesua olis taas jälleen. nyt sit olen tässä napsussa. jotai ruokaa pitäs laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 10:47

Eipä tässä muuta kun kaappeja täydentämään. Arkirutiineja ja "nauttimaan" harmaasta säästä. Yöpakkasia koko viikoksi. Täytyy vissiin ruveta ihan oikeesti reissua suunnittelemaan kun tohon harmauteen alkaa kyllästyä. Pääsiäisenäkään ei aurinko pilkahtanut vaikka ennustettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 10:54

Kauppareissu ja lenkki ulkona.
Eipä noi pyhät omalla kohdallani juuri arjesta poikenneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 11:06

Pankkiin sijoittamaan ja valuuttaa vaihtamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 13:12

Päätin ilahduttaa itseäni näin pääsiäisen jälkeen ostamalla itselleni ihanat kengät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 13:57

Mikä arki? Elohan on yhtä juhlaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 15:14

Hammaslääkäri 8.30.Onni ettei hammas alkanut pyhien aikana särkemään.Puudutus on jo haihtunut pois ja olin vähän shoppailemassa,nyt olen vähän aikaa Napsussa ja sitten jatkan tauluni maalaamista.Siinä se päivä menee.Emmerdalen katson telkkarista välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 16:39

Työn merkeissä mennään perjantaihin saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 17:39

Koulutuksen merkeissähän se alkoi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 18:55

Lenkki + kauppa ja joogaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 00:50

Laiskottasi kamalasti, koska olin pyhät töissä.