Kuka heittäytyy plondiksi?

Voi sekin olla joillekin saavutus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 19:45

En mie heittäydy, vaikka blondi oonkin, yritän ainakin todistaa olevani ainakin melkein mustatukkainen, noo ... joskus kylläkin......, mut sekin hyväst sydämestäin, jot toinen tuntee, jotta ilman häntä tästä (millon mistäkin asiasta) ei tulis mittää, toisen itsetunnon kohotusta, ei kait se paha oo?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 19:49

Kyllä minä punatukkaisena usein blondiksi heittäydyn jos jotakin apua tarvitsen tai maksaa kassalla joku kalliimpi ostos, kun mieheni on mukana ja se mun lompakko on kaikenlaisten sattumusten vuoksi kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:15

Olen todennut, että se on usein hyvä tapa kun uhkaa olla ajautumassa tilanteeseen, josta ei selviä ehjin nahoin. Saapahan naurunaihetta itselleen ja muille. Eikä se omaa itsetuntoa laske, vaan päinvastoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:18

Vähän vaikuttaa siltä että kysyjä juuri nyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:29

Itte kun en ole blodi niin vaikee tekeytyä, ei mee läpi.
Kaverit auttaa, jotka on aitoja blondeja olemalla blondi minunkin edestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:48

Eihän sitä itse huomaa..tai en ainakaan tunnusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2009 - 20:51

Kyllä nuo kanssakumppani yrittävät saada minut lankeamaan siihen, mutta pidän pintani enkä näytä tyhmyyttäni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 21:01

Kaikki ihmiset, niin blondit kuin brunetitkin, mustatukkaiset, kaljut, peruukilliset heittäytyvät joskus blondeiksi. Olen havainnut sen normaalielämän puitteissa melkein päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:15

Minä en tunnusta. En ole blondi. Minussa on munaa parin ukonkin edestä, jos niikseen tulee. Höh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:22

sinä näköjään olet uskaltautunut heittäytyä pondiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:38

mää varmaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:41

En heittäydy värillisesti enkä älyllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:54

värillisesti olin ihan vasta, en enää ryhtyisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:02

Suunnittelin ryhtyä Bondiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 08:48

siskoni väittää toisinaan , että olen kuin blondi , mutta punapääblondi....en tiedä miksi..?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 13:45

En halua olla blondi, ei värinä eikä muutenkaan. Onneksi kukaan ei ole yhdistänyt koskaan sanaa blondi itseeni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 20:48

meikäläisen eipä tarvitse edes heittäytyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:18

Minä ainakin.