Kertokaahan minkälaisia vaateliikeitä on norjassa, tai geirangerin kylässä oleva ostosparatiisi?täs ollut matkakuume jo hyvän aikaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 21:22

Geiranger ei kyllä ole mikään ostosparatiisi, vaan kaikkea muuta.
Kaupat: www.geiranger.no/shopping.html
Muuta engl.: en.wikipedia.org/wiki/Geiranger
sama norjaksi: no.wikipedia.org/wiki/Geiranger
Kuvia: images.google.fi/images?q=ge...p;ct=title
Lähiseudut: www.fjord-tours.com/flam/?ad...3god9neiQQ
www.fjord-tours.com/geiranger/

Lisätty: 13.04.2009 - 21:38

Kauppa: www.norja.fi/business/
Norjan ilmasto: www.norja.fi/facts/climate/c...limate.htm

Lähteet:
Googlesta paljon lisää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 11:18

Se voi olla että vaatekaupat jää mielestä kun Etelä-Norjaan pääsee. Todellakin eteläisisissä osissa on monipuolisempi, vehreämpi ja korkeampi maasto korkeine vesiputouksineen. Geirangerissa kannatta tehdä se vuono-laivaristeily ja videokamera mukaan aivan huikeita maisemia. Kanoottikin voi olla hyvä vaihtoehto. Kyllä sitten Bergenkin on oma nähtävyytensä mutta voi olla parempi että keskittyy geirangerin peikkomaisiin maisemiin ja teihin ensiksi. Itse olen viettänyt aivan huippulomia siellä, mutta ilmojen on parasta olla hyvät sillä sateella kohde ei ole parhaimmillaan. Niin lopuksi jarrut ja käsijarrut kannattaa olla hyvässä kunnossa jos meinaan höyhenjarruttamalla nesteet alkaa kiehimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 13:00

Ei kyllä tulisi ensiksi mieleen vaatekaupat eikä muutkaan kaupat kun Norjaan pääsee. Ihana maa jossa paljon nähtävää, kaunis luonto. Geiranger-vuono on hieno.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 17:59

sitähän lomaa tässä odotellaan ja vuonoristeily kuuluu ehdottomasti asiaan, ajattelin vain kun kuulin jostain et geirangerin kylä olis täynnä kauppoja, mut kyllä se risteily vie voiton! Koko matkahan koostuu näistä: Lillehammer, geiranger, oslo! Toivottavasti sade ja sumu ei pilaa kohdetta.