Oletko käynyt Keiteleellä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 19:18

Kyllä olen käynyt. En tiedä miksi se kiinnostaa mutta laitan tossa linkin mistä voit lukea tarkemmin Keiteleestä. fi.wikipedia.org/wiki/Keitele

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 13.04.2009 - 19:09

Joskus on tultu ajeltua siellä, ilman ulostautumista autosta.Eli olen juu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 19:23

Olen käynyt usemman kerran, tätini asuu siellä perheineen, kaunista seutua, kesäisin tosi hienoa.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 19:54

En ole käynyt Keiteleellä. Oletettavasti kaunis paikka, niin kuin kaikki suomalaiset paikkakunnat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:04

Tuskin, ellei joskus ole ajettu ohi.
Lähes samaa kaliberia on koon puolesta tämäkin kyläpahanen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:33

Kyllä olen käynyt. Voisi luulla, että matkailu niin kauniissa järvisuomen kehdossa kukoistaa, mutta kunnon ruokapaikkaa emme löytäneet mistään. Keskellä kylää kävimme, jossa oli vain kytynen pizzapaikka, öh pizza ei ollut hääppöistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:59

Joo, ei siellä ole ruokapaikkaa, valitettavasti. Jospa joskus tulisi. Viitasaarella ne käy syömässä tai Jyväskylässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 22:00

Keitele vehmas ja Päijänne jylhä.
Olen monena kesänä suorittanut läpiajon, kaunista seutuahan sielläpäin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:41

Ei ole tullut käytyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:05

Olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 02:30

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 09:06

ajeltu ohitse useesti, mutta ei ola pysähdytty , eikä sen enempää mitään sieltä osaa sanoakkaan..kaunista on suomessa , ihan joka paikassa kesäisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 11:24

En, onko sellainen paikkakunta olemassa? Tulee mieleen laulu "Keitele vehmas, Päijänne jylhä"... olen ajatellut että on vain järvi nimeltä Keitele.