onko teillä kaktuksia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 13.04.2009 - 19:03

On, parikin kaktusta, helppohoitoisia ja kauniita on.
Eikö kissa syö niitä kitaansa.. Niin kuin esimerkiksi pari palmua mitkä eivät kauaa selvinneet kissan takia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 19:04

Ei ole kissa pirskatti söisi nekin. On ollut joskus kuten vastailinkin kaktuskysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 19:06

työhuoneessa on sellainen kokoelma 'mini kaktuksia' , siitä hyvä etteivät kaipaa mua, joku ohikulkiessaan ruiskasee senverran vettä että voivat hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 19:07

Töissä on mulla yks kaktus huoneessani, oiskohan se joku joulukaktus, tms. ja kun sitä 'rääkkää', eli ei anna vettä kerran viikos niin kuin tavallisesti, eli unohtaa, niin jo kohta kukkii punavalkosin kukin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 19:13

Kyllä täällä on hyvin paljon kaktuksia ja erilaisia, tuossa aivan oveni ulkopuolella on muutama niinsanottu "anopintuolia" kolme ja muutama erityyppinen kaktus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 19:18

minulla on hyvinvoiva käärmekaktus, joka on kukkinut kaksi kertaa. en ole vielä onnistunut tappamaan sitä liialla hoidolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 19:43

juu on yksi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 19:45

Ennen minulla oli hieno kokoelma mini kaktuksia , mutta minä niitä opetin myös uimaan ja kuolivat. minä en voi enää pitää sisällä eläviä kukkia , on 2 kissaa jos eivät niitä kukkia syö niin mullat levitetään ruukuista, kaktukset ovat mielenkiintoisia kasveja ja niitä on todella paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 19:49

Ei ole kaktuksia. Muutama kukanraasku tuolla kirjahyllyn ylähyllyllä. Eivät saa vettä eivätkä valoa, joten olkoot oloissaan. Alemmas ei voi kissan takia ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:07

Kaksi on, mutta saattaa olla toi toinen jo pystyyn kuivanut. Ei ole juuri liikkunut viimeiseen vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:18

Kolme patukkaa törröttää keltaisessa purkissaan, vuosi vuodelta samannäköisinä. Eipä ole minun lempikukkiani juuri sen takia kun muutoksia ei tapahdu ulkonäössä. Mutta en raaski poiskaan heittää kun en hengiltä niitä saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:56

Ei ihan kaktuksia, mutta muutama mehikasvi on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:35

Kyllä niitä muutama on mitkä vien kesällä ulos aurinkoon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:37

ei ole.. haluaisin kyllä... sellanen valekaktuskin vois olla kiva, kun yks opettaja kutoo sellasesta pörrölangasta kaktuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:38

Onpa hyvinkin. Kaktus on niitä harvoja kasveja jotka saan pysymään hengissä.
Käytännön syistä kasvivalikoimani on jalostunut sellaiseksi joka sietää parin viikon viileyden ja kastelemattomuuden.
Itse asiassa muutama viherkasvi näyttää voivan paremmin kun en ole paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:47

Jep.Yks on yksinää omas ruukus...kasvaa kuulemma isoks (vanhapoika jos joku tietää),toises ruukus on kolmen kopla,mahtuvat viel siin olee enkä tiedä minkä nimisiä ovat.En meinaa ain muistaa kastella ni kaktus on siitä hyvä ettei kupsaha vaik ei muista joka päivä antaa vettä,riittää ku sillo tällö antaa millo muistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 22:40

joo on mulla yksi pantagenista jyväskylästä ostettu viime vuonna karvanen ja hirveän isopiikkinen sellainen. siinä on vaalean punaiset kukat. kun katsoin kukkia tarkemmin huomasin että minua oli petetty siinä kaktuksen ostossa. ne kukat oli liimattu kuuma liimalla siihen kaktuksen ympärille. muka et olis olleet aitoja kukkia. mutta ei kyllä ollut. kaktus on muuten hyvin kasvanut ja voinut hyvin. mutta kukkien kohdalta alkaa ohuempi suippo ylös päin. niukkaa kastelu pitää kaktuksilla olla. koska ne ovat kuivan maan kasveja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:32

On, oikein kunnon pötkö eikä mikään pikkupiiperö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:07

On minikaktuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 09:19

yksi on ja sekin ruma..mutta , ostin sen useita vuosia sitten, kun kukki kans kauniisti, mutta feikki kukin..heh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 13:32

Ei piikikkäitä mutta lehtikaktus on eli kevätkaktus.