Kuinka useini katsotte/seuraatte edelliselle sivulle jo siirtyneitä kysymyksiä?Ite kahlaan niit läpi monasti ja vastaan jos tiedän

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 18:32

Selailen aina silloin kun aikaa on, montakin sivua taaksepäin, jotta mitä muut ovat vastanneet, vaikka en itse olisi ko. kysymykseen vastannutkaan, ihan sadakseni mahdollista tietoa asioista, samoin voi joku jo esitetty kysymys hautua päässäni/mietintämyssyssäin usemmankin päivän, ennen kuin meen vastaamaan ja selaustahan se vaatii... silloin tällöin käyn katsomassa kaikki avoimet kysymykset, enkä 'tyssäytyä' hakuani tähän etusivuun ja toivon, et muutkin selailis vähän taaempaakin näit vastauksii/kysymyksii..:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 18:24

Joskus minä selaan ,kun on joku hyvä kysymys ollut ,ja haluan tietää miten siihen on vastattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 18:33

silloin tällöin tulee seikkailtua useampikin sivu taaksepäin, kun on tullut pisempi väli että on ollut itse muissa hommissa, tai sitten vilkuilemassa minkälaisia vastauksia johonkin tiettyyn kysymykseen on kertynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 18:40

Joskus joutessain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 18:44

Jos on aikaa niin selailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 18:55

Kyllä selailen varsin usein katsoakseni uusia vastauksia. Nehän täydentyvät monta vuorokautta. Usein olen löytänyt hyviä ja täydentäviä uusia tietoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.04.2009 - 18:57

Kyllähän niitä tulee selailtua jonkin verran..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 19:16

Jatkuvasti on mukava seurata mitä on kysytty ja mitä on myöskin vastattu. Monasti saa naureskella niin tyhmille vastauksille joita ilmenee useasti.
Muutamat nimimerkit on asiallisia, mutta sitten tietyt ovat aivan puutaheinää vastaavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2009 - 19:27

Ihan useamman kerran päivässä. Minusta on hauska käydä katsomassa mitä on kysytty poissaollessani ja ennenkaikkea mitä niihin on vastattu. Itsekin vastaan näihin ns. vanhoihin taitojeni mukaisesti jälkeenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 19:44

Kyllä selailen välillä taaksepäin kysymyksiä ja lueskelen vastauksia. Paljon saa asiallista tietoa, kun jaksaa lukea kaikki vastaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:09

Kyllä päivittäin, mutta ei yleensä kovin kauas taaksepäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:39

Juu, selailen kyllä kysymyksiä taaksepäin. Saa tietää vastauksia kysymyksiin mihinkä itsekin haluaa saada vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:36

katson kaikki uudet kysymykset läpi ja pyrin vastaamaan niin moneen kun pystyn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:44

Harvasekerta,kun olen napsussa,katselen toisten kysymykset ja vastaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 22:47

katson kaikki kysymykset mitkä on uusia ja vastaan niihin mihin osaan vastata, vaikka se on kyllä välillä vaikeaa minulle. mutta yritän vastata aika moneen kysymykseen. kaikkia vaan en millään ymmärrä mitä sillä kysymyksellä tarkoitetaan tai joku kysymys on sellainen et ei tajua voiko olla tollaista sanaa lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:45

Kovin pitkää kokemusta minulla ei vielä ole, mutta uteliaisuudesta katson kyllä.
Vastaankin, jos osaan jotain auttavaa kertoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:12

Kyllä mielenkiinnosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 13:02

kyllä aina sekkaan kysymykset ja vastaukset....ja tyhmiä vastailenkin, mutta en tarkoituksella , enkä tahallaan...ja yritän tarkastaa myöskin , kun teen kyssärin, jotta ei ois sitä just kysytty....