Roiskuuko räntä vappuna ja iskeekö tuuli selkään?

-Kannattaako varata hihatonta paitaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 18:09

Heh, uskoisin et ei kannata viel kuitenkaan hihattomaan varautua ,voip olla et tulee kylmä :) Toivomma kuitenkin lämpöistä Vappua

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 18:11

yksi tuuli nostaa hametta ja toinen tuuli mättää räntää hameen alle:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 18:26

Ei kai täälläpäin räntää tule, mutta kova tuuli on usein vappuna ollut. Aika näyttää mikä keli vappuna on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 18:36

Ei nyt ihan hihatonta, mutta lyhythihaisen meinasin ottaa Vapuksi matkaan (Vilnaan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 18:41

Ei räntää, vaan punaisia lippuja ja reipasta musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 18:46

Kyllä meillä ainakin lunta on vappuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.04.2009 - 18:56

Minä uskoisin että tulee aika kylmä vappu..Tietenkin toivon aurinkoa ja lämpöä mutta eiköhän se toiveeksi jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 19:02

Ainahan se hihaton pitää varata siinä toivossa että sillä olisi käyttöä. Entinen poliitikkokin sanoi että ennustaminen on vaikeaa, varsinkin tulevaisuuden ennustaminen joten katsotaan vapun jälkeen. Ollaan huomattavasti viisaampia tuon asian suhteen. Toivotaan hyvää säätä, niin ei ole kaupungillakaan liian rauhallista ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 19:15

Paikka paikoin 'jalkarättei' satelee, mut yleensä ottaen on suht mukava keli, eikä pahemmin tuule, ja taas; tähdet kertovat:)

Lisätty: 13.04.2009 - 20:43

Ei ny sentään sitä hihatonta paitaa vielä, antaa sen olla viikon Vapun jälkeen viel koitten syötävänä, heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 19:18

Uskoisin, että suomessa pitää varoa liian ohuita vaatteita vappuna, sillä voi olla ,että räntääkin on luvasssa!
Itse pysyn täällä lämmössä aina toukokuun loppuun, ettei ole niin paljon kylmää aikaa jäljellä, vaikka voihan tuota räntää sataa vielä jussinakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2009 - 19:25

Kokovartalokura-asu on paikallaan täällä meilläpäin. Jos sitten juhannusviikolla sitä hihatonta ajateli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 19:41

Se miltä nyt näyttää, niin ei tarvitse sitä hihatonta juhannuksenakaan. Vahvasti uskon, että tuulee ja tuiskuaa. Sukset pitää laittaa kuntoon vapuksi, ja juhannukseksi kaivetaan pulkat ja kelkat esiin. Kyllä saisi nämä ilmojen haltiat olla vähän suosiollisempia täällä Etelä-Karjalassakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:21

Espooseen olen ainakin tilannut aurinkoa ja asteita lähemmäksi 15. Ja hihaton paita on varattuna pellavahousujen kanssa yo-lakin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:35

ei roisku eikä iske

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:44

Aurinko paistaa kauniisti...

Lähteet:
oma tietolähde

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:47

Yläkertaan on lähetetty pyyntö ilmojenhaltialle kauniista ja lämpimästä vappusäästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:10

Toivottavasti ei, mutta luultavasti kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 09:24

tääl meil päin onkin aurinkoista ja lämpöä vappuna +20 eikä tuule...positiivisenä haaveilee...